Restaurante

  1. Articole

Ospitalitate

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Subway a atins numărul record de 40.000 de restaurante

extinderesubwayLanțul american de restaurante Subway, prezent și în România începând cu aprilie 2012, a atins numărul record de 40.000 de restaurante la nivel global, au anunțat ieri reprezentanții companiei, cu ocazia împlinirii a 48 de ani de existență. Numai de la începutul anului 2013 compania a deschis 1761 de noi restaurante în întreaga lume. În plus, restaurantul cu numărul 4.000 din Europa s-a deschis în luna iulie, în București, în Gara de Nord.

“Este o dovadă de dedicare și muncă susținută a întregii echipe Subway, pe care deseori o numesc cea mai mare echipă din istoria francizei,” a declarat președintele și cofondatorul Fred DeLuca, care a deschis primul magazin de sandvișuri pe data de 28 august 1965.

“Sunt mândru că fac parte dintr-o echipă ce asigură mii de locuri de muncă oamenilor care lucrează în restaurantele noastre, în birouri, în sediile centrale și secundare din întreaga lume,” a mai adăugat DeLuca. “Francizele noastre sunt cele mai bune din lume. Ele reprezintă un grup divers de mici antreprenori care se mândresc cu serviciile de calitate pe care le oferă clienților lor.”

Astăzi, brand-ul Subway se detașează cu mult de competitorii săi. În topul restaurantelor similare, următorul deține cu 5.500 magazine mai puțin decât brand-ul Subway, în timp ce următoarele trei se situează undeva cu între 21.000 și 33.000 mai puțin.

Conform declarațiilor directorului de Dezvoltare Regională al Subway pentru Marea Britanie și Irlanda de Nord, Trevor Haynes, “costurile mici la deschidere, flexibilitatea și simplitatea sunt criteriile care fac ca Subway să fie atât de atractiv pentru antreprenorii ce consideră că brand-ul nostru este modalitatea de a-și atinge scopul de a deține și conduce propria afacere. De aceea, lucrurile merg atât de bine”.

“Amplasarea restaurantelor scoate în evidență flexibilitatea brand-ului Subway. Există, la nivel mondial, peste 9.000 de magazine mai puțin tradiționale, dintre care 4.500 sunt amplasate în benzinării. Subway poate deschide restaurante în spații pe care alte brand-uri le pot considera prea mici sau prea puțin practice, cum ar fi spitale, magazinesubwaycentre de sănătate, cinematografe și gări”, se precizează într-un comunicat de presă.

În ceea ce privește numărul de angajați, în Europa există aproximativ 40.000 în timp ce în România, în cele 16 restaurante, lucrează în jur de 200 angajați.

Directorul de Dezvoltare, Don Fertman declara: “Există încă multe oportunități pe piețele noastre internaționale. Brandul are reprezentanțe regionale și nationale care asigură educarea și sprijinul celor care obțin franciza în domeniu; preocuparea comună a tuturor este să ne asigurăm ca suntem cel mai bun brand din lume, atât pentru clienți, cât și pentru antreprenorii care încearcă să intre în industria alimentară”.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next

Editoriale