Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Osho Fish s-a transformat în Retsina, în urma unei investiţii de 180.000 euro

restaurantretsinaRestaurantul OSHO Fish s-a transformat, de la începutul lunii martie, în Retsina, restaurant cu specific mediteraneean, în urma unei investiţii de aproximativ 180.000 de euro, a anunțat astăzi Georgios Malideros, Proprietar Retsina şi OSHO Steak, în cadrul unei conferințe de presă.

Începând cu luna decembrie a anului trecut, Osho a fost preluat de familia Malideros, fondatoarea conceptului Mega Image vândut către Delhaize Group. Compania este condusă de tânărul om de afaceri Georgios Malideros, specializat în Business Economics în Marea Britanie.

Investiţiile de 180.000 de euro în tranformarea Osho Fish au presupus amenajarea interioară şi schimbarea echipamentelor din bucătărie. Totodată, în această perioadă au fost investiți 120.000 de euro în reamenajarea Osho Steak, 70% din sumă fiind folosită pentru schimbarea echipamentelor de bucătărie.

„Pentru 2014, estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30%, Retsina contribuind cu 40% la atingerea cifrei de afaceri. Ne propunem ca într-un an de zile să ne situăm în topul restaurantelor cu meniu preponderent de peşte din Bucureşti. Conceptul Retsina este unul interactiv, organizând periodic săptămâni dedicate fiecărui tip de bucătărie mediteraneeană”, a declarat Georgios Malideros, Proprietar Retsina şi OSHO Steak.

deschidereretsina

Meniul poziţionează Retsina şi OSHO Steak în categoria „casual to fine dining”. Peste 60% din clienţii Retsina şi OSHO Steak provin din zona corporate şi au vârsta de peste 35 de ani. Gradul mediu de ocupare al restaurantelor este estimat pentru acest an la aproximativ 100%, pentru prânz şi cină.

La Retsina peştele şi fructele de mare propaspete sunt selectate şi trimise de 2-3 ori pe săptămână din Grecia. Chef Iosif Ştefănescu a realizat un meniu în care sunt îmbinate preparate specifice din toate ţările mediteraneene, feluri de mâncare sofisticate în care tradiţia întâlneşte bucătăria modernă precum Ouzo Sea food linguini, Black Cod, Coq with mushrooms ragout sau Speck and strawberry risotto.

Georgios Malideros a mai precizat astăzi în cadrul conferinței de presă că obiectivul său pentru 2014 este ca Retsina și Osho Steak să fie cele mai bune restaurante în segmentul lor.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok