digitalizarerestauranteMETROModernizarea și transformarea digitală a afacerilor HoReCa sunt esențiale pentru a trece prin această perioadă plină de încercări. METRO sprijină afacerile HoReCa prin lansarea DISH în România, o platformă ce oferă soluții digitale dezvoltate, chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerilor.

Citeste mai mult ...

În perioada sărbătorilor de iarnă, Pro Formula a pregătit o surpriză pentru afacerile HoReCa ce aleg siguranța și pun preț pe standarde ridicate în curățenia profesională. Completează până pe 10 ianuarie formularul de aici (**link**) și intri automat în tombolă pentru unul dintre cele 10 pachete speciale de curățenie! Contextul pandemic nu a venit doar cu modificări în normele de curățenie, dar și cu...

Citeste mai mult ...

HygieniumshopUn grup de firme din România, Grande Gloria Production, a reușit o performanță semnificativă în această perioadă de pandemie. Producătorul gamei de dezinfectanți Hygienium a ajuns să își exporte produsele în 25 de țări din Europa și Asia, printre care Germania, Franța, China, Turcia, Italia și Marea Britanie, un semn al calității produselor sale. Hygienium este un brand relativ tânăr...

Citeste mai mult ...

hublogisticselgrosSelgros Cash & Carry România a deschis recent, în localitatea Chiajna, pe Centura București, o platformă logistică de 10.000 mp, prin care își va aproviziona magazinele cu toate produsele care au nevoie de temperatură controlată la depozitare: legume, fructe, delicatese, lactate, mezeluri, pește, produse congelate.
Noul hub logistic al Selgros va îmbunătăți eficiența lanțului de aprovizionare...

Citeste mai mult ...

uitadegatitcampaniemetroÎn contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global campania „Uită de gătit”, prin care invită consumatorii să comande meniul de sărbători de la un restaurant din apropiere, câștigând astfel timp prețios alături de familie, dar și satisfacția de a susține antreprenorii locali.

Citeste mai mult ...

horecabusinessaccelerator2021Acceleratorul HoReCa Business Accelerator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, se extinde în 2021 cu a doua ediție și va acorda un premiu de 2000 de euro pentru cel mai bun pitch, independent de posibilele finanțări acordate în program de fonduri de investiții și investitori de tip angel. Cu ocazia ediției din 2021 a HoReCa Business Accelerator, organizatorii extind aria de selecție pentru start-up-uri în Republica Moldova...

Citeste mai mult ...

takeawaypayPlatforma online de livrare mâncare Takeaway.com a lansat un serviciu de catering și livrare mâncare care oferă posibilitatea companiilor din România să ofere angajaților lor un nou tip de beneficiu: indemnizația digitală pentru masă. Concret, angajații primesc o indemnizație pentru a comanda prin intermediul platformei Takeaway.com și li se poate livra prânzul sau cina oriunde lucrează, fie acasă, fie la birou.

Citeste mai mult ...

evoletselectionCum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea sectorului...

Citeste mai mult ...