selgrostargumuresSelgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a deschis joi, 26 mai a.c., prima sa unitate în format compact, la Târgu Mureș. Clienții sunt așteptați în magazin începând de vineri, 27 mai și vor putea regăsi aici aceleași sortimente de mărfuri alimentare cu care sunt obișnuiți, precum și o selecție reprezentativă a gamei de produse nealimentare.

Citeste mai mult ...

siglaselgrosSelgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a finalizat procesul de schimbare a identității companiei prin preluarea siglei și a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat în 2014, rebranding-ul a urmat achiziției rețelei Selgros de către Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry și comerț B2B din Europa.

Citeste mai mult ...

antreprenoriatromanescReducerea cotei TVA este, în opinia antreprenorilor, cea mai bună măsură fiscală introdusă în ultimul an, în timp ce scăderea impozitării muncii este cea mai așteptată măsură de ordin fiscal de către aceștia, relevă Barometrul antreprenoriatului românesc - ediția a patra. Încrederea și optimismul oamenilor de afaceri în privința perspectivelor oferite de mediul antreprenorial românesc sunt...

Citeste mai mult ...

fonduriueSprijinul pentru IMM-uri reprezintă una dintre prioritățile Comisiei Europene, prin strategia 2020, luând în considerare potențialul mare pe care îl au în crearea de locuri de muncă, creștere economică și coeziune socială și economică. Deși întreprinderile micro, mici și mijlocii reprezintă un adevărat izvor de abilități antreprenoriale, de inovare și creare locuri de muncă...

Citeste mai mult ...

produscontrafacutSC PONS RO PRODCOM SRL, importator si producător de detergenți și produse de curățenie marca ASEVI - marcă înregistrată în România și la nivel european - semnalează apariția pe piață a produsului ASEVI PARDOSELI PORTOCALĂ 1L contrafăcut. Produsul contrafăcut imită caracteristicile exterioare ale produsului original: culoarea sticlei, semnele grafice și textele de pe etichetă...

Citeste mai mult ...

alexandriongrupDupă ce anul trecut a investit peste un million de lei în dezvoltarea unui department de vânzări dedicat segmentului horeca high, acum, Alexandrion Grup România se află în discuţii pentru a-şi extinde portofoliul şi a adăuga, pentru prima oară în istoria companiei, o varietate de produse non-alcoolice, cu adresabilitate, în primul rând, pentru sectorul horeca high...

Citeste mai mult ...

socialmedia174% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare, arată studiul EY România, ‘Social media şi mediul de afaceri românesc 2015’. În 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare.

Citeste mai mult ...

cumparaturionlineComisia Europeană a lansat astăzi o nouă platformă care le va permite consumatorilor și comercianților să-și rezolve online litigiile având ca obiect produse sau servicii achiziționate pe internet, informează Centrul European al Consumatorilor România. Platforma de soluționare online a litigiilor (SOL) pune la dispoziția consumatorilor și a comercianților o modalitate de a rezolva litigii...

Citeste mai mult ...