insolventSă faci afaceri în România este, în continuare, un adevărat "sport" extrem, potrivit specialiștilor de la KeysFin. Trebuie să îţi alegi cu mare atenţie partenerii, să gândeşti business-ul pornind de la realităţi şi nu de la promisiuni, indiferent de la cine vin. Statisticile KeysFin arată că nu există zonă în care flagelul insolvenţei să nu lovească, însă există tendinţe la nivel regional pe care este bine să...

Citeste mai mult ...

metrostarurilecomunitatii2015Întreprinzătorii cu proiecte sociale, umanitare, culturale, educaționale sau de mediu se mai pot înscrie pentru câștigarea unuia dintre premiile competiției “Metro - Starurile Comunității”, până în 23 iulie a.c. Prin recunoașterea devotamentului față de comunitate și a spiritului antreprenorial, METRO își propune să încurajeze și să susțină antreprenorii care se implică activ...

Citeste mai mult ...

codfiscalGuvernul a aprobat, printr-o Hotărâre, modificări și completări ale normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal, necesare pentru a actualiza sau clarifica unele prevederi având în vedere modificările survenite asupra legislației fiscale. Menționăm o serie de modificări și completări aduse de actul normativ. Noile prevederi aduc clarificări și stabilesc codurile corespunzătoare...

Citeste mai mult ...

afacerifamilieAfacerile de familie dau dovadă de rezistenţă şi capacitate de adaptare la nivel global, în ciuda mediului economic dificil, arată un studiu PwC, care subliniază faptul că afacerile de familie din România sunt în general în formă bună, circa trei sferturi (74%) dintre ele declarând că au înregistrat o creştere a cifrei de afaceri în ultimul an financiar. Studiul arată că pentru a continua să crească...

Citeste mai mult ...

responsabilitatesocialacompaniiLa nivel global, una dintre cele mai importante tendințe din ultimii ani este creșterea rapidă a activităților referitoare la responsabilitatea socială corporatistă (CSR). În România, companiile au rezonat mai greu cu acest concept, dar lucrurile încep să se miște înspre direcția bună. Pentru a sublinia importanța responsabilității sociale în rândul întreprinderilor mici și mijlocii, Metro Cash&Carry România a lansat...

Citeste mai mult ...

promovareonlinerestaurantePentru a răspunde unei nevoi crescânde de informație și pregătire a celor ce activează în domeniul HoReCa, în data de 19 martie 2015, Daniel Matei organizează în București un curs de marketing online dedicat restaurantelor, barurilor și cafenelelor. “Într-un context digital în care peste 7 milioane de români folosesc rețeaua de socializare facebook, instagram a trecut pragul de 200.000 de mii...

Citeste mai mult ...

bonfiscalOrdonanța privind organizarea Loteriei Bonurilor Fiscale a fost aprobată în ședința de guvern de miercuri, 28 ianuarie, informează Ministerul Finanțelor Publice pe site-ul propriu. Textul supus aprobării a fost îmbunătățit în urma dezbaterilor publice, principalele noutăți fiind: Extinderea dreptului de participare pentru persoanele de toate vârstele (s-a renunţat la pragul minim de vârstă de 18 ani...

Citeste mai mult ...

freyarestaurantberariahSoft Tehnica, una dintre companiile românești cu tradiție în domeniul dezvoltării de soluții software pentru domeniile HoReCa și Retail, a anunțat vineri că a implementat soluția Freya Restaurant în peste 2000 de unități HoReCa (dintre care peste 50% în București) și că, în prezent, Freya (un pachet de servicii împărțit în 4 componente: Restaurant, Hotel, Shop și Afrodita) acoperă 40% din business-ul...

Citeste mai mult ...

Newsletter

 

 

logo bilancia


01

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

DN1 Şoseaua Bucureşti-Ploieşti,Km 19,3 - Corbeanca

Telefon: 021-352 88 88

REDACTIE: office@horeca.ro

Vanzari Publicitate / Marketing: marketing@horeca.ro

Telefon: 0722.636.890