Evolet Selection își menține activitatea în online în timpul crizei

În orice situație de criză există învingători și învinși, astfel că am ales să depunem toate eforturile posibile alături de întreaga echipă din companie pentru a face parte din prima categorie. Kalpo SRL este o firmă autohtonă producătoare de ceaiuri atât pentru HoReCa, cât și pentru retail, care, de câțiva ani, și-a redirecționat cea mai mare parte din resurse pentru producerea și promovarea ceaiurilor premium Evolet Selection (care au ca public țintă locațiile Horeca).

Rezultatele muncii întregii echipe începuseră să apară, însă, în situația actuală, domeniul ospitalității are cel mai mult de suferit. Atât timp cât partenerii noștri își țin ușile închise nu putem susține că producem la aceleași cote, însă business-urile care activau în mediul online continuă să plaseze comenzi către noi, spune Eugen Achim, manager executiv la Kalpo.

Fiind deținătorul unui magazin online, ne vom muta atenția către acesta. Este un trend ascendent în mutarea activității de vânzare în online de la care nu ne vom da la o parte, mai ales că avem la îndemână instrumentul necesar - magazinul nostru online https://www.vedda.ro/magazin.

Situațiile ca cea cu care ne confruntăm astăzi ne pot speria, însă la fel de bine ne pot uni. Împreună putem crea strategii care NU vor îngropa definitiv economia românească. Operatorii HoReCa (după această perioadă de criză) și consumatorii, deopotrivă, ar trebui să sprijine producătorii locali, achiziționând în primul rând produse românești. Nu mai este vorba doar de o mândrie națională, ci de un suport necesar pentru fiecare dintre noi.

kalposrlonline

Pentru siguranța angajaților și a clienților noștri, la nivelul companiei Kalpo SRL, am luat măsuri suplimentare de igienizare a locului în care angajații își desfășoară activitatea, cât și în ceea ce îi privește pe angajații noștri. Fabrica noastră funcționează în parametrii normali, astfel că nu vom avea întârzieri în livrări sau întreruperi în ritmul uzual de producție.

Tratăm situația cu seriozitate, însă ne păstrăm calmul. Ne luăm informațiile din date și surse oficiale și concrete!

Echipa Kalpo SRL

*Advertorial apărut în ediția 98 a revistei Horeca România.


Cele mai citite articole

Prev Next