Ana Pan vrea să ducă conceptul Ana Baking Co. în țară, dar și peste hotare

Ana Pan vrea să ducă conceptul Ana Baking Co. în țară, dar și peste hotare
person Horeca
access_time_filled
  • Alexandra Copos: “Visul nostru este să devenim un brand internațional în următorii 2 ani”

La 2 ani de la lansarea conceptului Ana Baking Co. pe piața locală, lanțul de cofetării Ana Pan anunță intenția de a extinde acest concept în afara Bucureștiului, dar și peste hotare. După inaugurarea de acum doi ani a cafenelei-concept ANA Baking Co. în spațiul din Calea Dorobanților 134, au urmat în 2016 alte două noi shop-uri, în mall-urile Plaza și București Mall.

anabakingco1

Suntem în continuare în căutare de noi spații comerciale atât în București cât și în marile centre urbane din țară, planificând continuarea extinderii și în 2017. Investiția într-un spațiu ANA Baking Co. se ridică până la 150.000 EUR pentru spații între 150 și 200 mp, cu o amortizare completă a investiției până în trei ani”, spun reprezentanții companiei.

Pentru extinderea brandului Ana Baking Co. pe plan local sunt vizate orașe precum, Brașov, Timișoara, Cluj și Constanța.

Alexandra Copos, CEO Ana Pan, a declarat miercuri, 14 decembrie a.c., cu ocazia deschiderii oficiale a cafenelei din Bucureși Mall, că visul său este ca brandul Ana Baking Co. să devină unul internațional în următorii 2 ani.

Avem clienți care ne consideră Starbucks-ul românesc. Eu consider că acest lucru este de bun augur, mai ales că visul nostru este să devenim un brand internațional în următorii 2 ani”, a declarat Alexandra Copos.

Londra va fi primul oraș în care se va deschide o cafenea Ana Baking Co., această deschidere fiind estimată pentru anul 2018.

alexandracopos2016

în ce constă conceptul Ana Baking Co.?

Ana Baking Co. reprezintă poziționarea upmarket Ana Pan pe o piață mai sofisticată, o poziționare ce concurează direct cu conceptele europene și americane ce se regăsesc pe piața locală. Ana Baking Co. este “copilul rebel cu suflu newyorkez al Ana Pan”, așa cum îl caracterizează cei de la Ana Pan.

Timp de peste un sfert de secol, cei de la Ana Pan au explorat brutării celebre, cofetării și cafenele de pe șase continente în căutarea gusturilor creative și a inspirației pentru a dezvolta acest concept inovativ căruia să-i ofere un design inedit. Atmosfera newyorkeză se conturează în shopurile Ana Baking Co.

Gama de produse este dezvoltată prin reinventarea celor emblematice de cofetărie și patiserie Ana Pan și mai ales prin dezvoltarea segmentelor noi de specialități de cafea și fresh food, gama de mâncare funcțională preparată în shop și în care se folosesc întotdeauna ingrediente sezoniere. Astfel, Ana Baking Co. aduce laolaltă o varietate delicioasă de produse – dulciuri cosmopolite, patiserie tradițională, fresh food gourmet și cea mai bună pâine din oraș.

anabakingcoextindere

Activitatea Ana Pan în 2016

Lanțul Ana Pan a reușit o creștere de venituri de 25% în anul 2016. Compania a continuat modernizările magazinelor existente ANA PAN inaugurând anul acesta trei magazine nou renovate (13 septembrie, Coposu și Știrbei). La o lună după renovare acestea au înregistrat o creștere de până la 40% în numărul zilnic de clienți.

în 2017 compania intenționează să continue modernizările magazinelor (Traian și Decebal în semestrul I și Beller și Titulescu în semestrul 2), dar și să continue extinderea cu alte două magazine Ana Pan în București și un altul într-un centru urban din zona Transilvaniei.

ANA PAN este cel mai recunoscut lanț de cofetarie, patiserie și panificație din București. Primul magazin a fost fondat în 1990.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302