5 pasi pe Internet prin care hotelierii pot sa depaseasca recesiunea

5 pasi pe Internet prin care hotelierii pot sa depaseasca recesiunea
person Horeca
access_time_filled
5 pasi pe Internet prin care hotelierii pot sa depaseasca recesiunea
Criza economica a stimulat multi hotelieri sa utilizeze metode creative de a impulsiona vanzarile. Cea mai eficienta metoda, din punct de vedere al costurilor este fara indoiala pagina de web a hotelului, astfel orice tip de hotel, inn, bed & breakfast, resort, franciza sau independent beneficiaza de pe urma prezentei in reteaua globala a Internetului. Multi hotelieri au invatat sa foloseasca site-urile ca mijloace de promovare a ofertelor si nu numai ca o brosura de prezentare. Avand posibilitatea de a avea cateva mii de vizitatori pe site in fiecare luna, hotelierii intreprinzatori utilizeaza aceasta metoda nu numai pentru descrierea unitatii hoteliere, dar ofera utilizatorilor un motiv sa devina clientii pietei hoteliere, implicit ai hotelului respectiv. Iata cateva sfaturi pentru a va promova mai bine hotelul.
internet_hotel
1.    S-ar putea sa fie nevoie sa va refaceti platforma si designul site-ului
Foarte multi hotelieri considera misiune indeplinita aparitia paginii web, dar asta reprezinta doar inceputul efortului de marketing online. Un site care doar sta pe Internet, fara un continut promotional dinamic si consistent, va continua sa fie neperformant. intrebarile la care trebuie sa raspunda site-ul unui hotel sunt: Care este mesajul de vanzare a serviciilor de pe site? De ce viziteaza utilizatorii site-ul hotelului? Credeti ca este suficient doar sa le spuneti vizitatorilor despre ofertele, serviciile si spatiile de cazare? in aceasta piata competitiva, nu este suficient.2.    Promovati motivele pentru care trebuie vizitat hotelul
Hotelurile trebuie sa inteleaga faptul ca oamenii viziteaza o destinatie si stau la un hotel, nu invers. Conectati-va hotelul la motivele pentru care oamenii viziteaza regiunea dumneavoastra. Unele hoteluri au implementat pe site-urile proprii promovarea obiectivelor de vizitat si beneficiaza de acest lucru astfel, in primul rand a crescut traficul pe site prin motorul de cautare, iar in al doilea rand a crescut numarul rezervarilor online, datorita promovarii pachetelor turistice si a ofertelor speciale.

3.    Colaborarea este esentiala

Conform expresiei „Doua minti sunt mai bune decat una”, creati o relatie de colaborare cu administratorul site-ului. Orice realizator de pagini web, care isi merita banii, este interesat sa continuie dezvoltarea site-ului unui hotel, sa-l faca productiv, sa optimizeze cautarile, sa maximizeze link-urile, sa promoveze oferte si sa genereze rezervari. Aproape orice web designer poate sa creeze un site atractiv. Rezultatul muncii unui designer web se masoara prin eforturile de promovare ale unui hotel prin implementarea de update-uri si informatii aditionale pe site. Colaborati cu adminstratorul site-ului pentru idei de performanta si oferiti-i informatii utile din piata.

4.    Mentineti site-ul actualizat
Este necesar sa fiti la curent cu tot ce se intampla pe piata hoteliera. Orice hotel care cunoaste aplicarea tehnicilor manageriale stie ca ratingurile si inventarul sunt influentate de ceea ce se petrece in piata. Site-ul este mijlocul perfect care sa reflecte schimbarile din piata prin oferte si promotii. Venitul obtinut prin practicile manageriale include analize ale pietei si permite hotelurilor sa anticipeze viitoarele fluctuatii, iar site-ul ar trebui sa reflecte aceste oportunitati.
5.    Dinamica publicitatii
Avand in vedere ca Internetul este un mediu de publicitate activ si dinamic, nu ca printul, daca site-ul hotelului este creat corespunzator, el va avea un public relevant pentru campaniile de marketing sustinute in favoarea hotelului.

Sursa: www.hotelmarketingcoach.com/

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302