Amadeus da 20.000 euro pentru cea mai buna idee de calatorie
Amadeus da 20.000 euro pentru cea mai buna idee de calatorie
Amadeus, lider in furnizarea de tehnologii si procesator al tranzactiilor travel in industria turismului global, a anuntat lansarea competitiei internationale creata sa descopere idei inovatoare care vor conduce la transformarea experientelor de calatorie.
Competitia, care a fost activata pe site-ul www.ideasfortravel.amadeus.com, a fost lansata de Amadeus pentru a afla ce crede industria turismului ca trebuie imbunatatit in ceea ce priveste calatoriile in ansamblul lor, recunoscand faptul ca o idee buna poate sa vina de oriunde.
Pentru a asigura participarea tuturor operatorilor din industria de travel si neutralitatea, Amadeus a alcatuit un juriu din care face parte Andrew Tessler, economist sef la Oxford Economics si Mujteba Naqvi, fondator si director general al Bonvoy Inc. De asemenea, in juriu fac parte si executivi de la Amadeus. Competitia care include premiul cel mare in valoare de 20.000 euro pentru ideea castigatoare si alte premii in bani totalizand 10.000 euro, se desfasoara in perioada 15 decembrie 2010 – 18 mai 2011. Ideea castigatoare va fi aleasa numai de catre membri juriului si alte cinci idei care vor primi cele mai multe voturi online vor fi premiate cu cate 2.000 euro fiecare.
Ian Wheeler, vicepresedinte al departamentului markeing si distributie al Amadeus a spus „Am creat conceptul de –Brighter, Bolder, Better ideas for travel- pentru ca vrem cu adevarat sa ascultam ceea ce simte industria ca trebuie imbunatatit in experientele de calatorie, de la inceput pana la sfarsit. La Amadeus recunoastem intotdeuna adevaratele inovatii si vom sprijini ideea castigatoare cu 20.000 euro din banii nostri, pentru a fi implementata in realitate… abia asteptam ca rezultatele competitiei sa fie facute publice la jumatatea anului viitorâ€.