Daniel Badea este noul director de marketing al Selgros Cash&Carry
După o carieră îndelungată în achiziții care totalizează peste 10 ani alături de Selgros, Daniel Badea a preluat conducerea departamentului marketing la Selgros, se arată într-un comunicat al companiei.
“Promovarea domnului Daniel Badea este o evoluție firească după rezultatele deosebite pe care le-a obținut prin optimizarea sortimentației raioanelor de non-food și prin aducerea constantă de noutăți atât în layout cât și în produse”, se arată în comunicatul de presă.
Absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University în București, Daniel Badea se va concentra pe consolidarea poziției de lider în piață a Selgros.
Conducerea departamentului de achiziții non-food va fi preluată de către domnul Pompiliu Paiu, fost category manager electro-multimedia până acum.
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc. Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 21 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia și Constanța
Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț B2B din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.