Grupul HELLO și-a crescut cu peste 40% cifra de afaceri în 2016
Grupul de comunicare HELLO și-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor în 2016, odată cu dezvoltarea semnificativă a brandului Foodwise, și estimează un rulaj de 3 milioane euro pentru anul în curs. în 2017, Foodwise își va lansa propria platformă de implicare socială, în cadrul unui demers activ care vizează responsabilitatea față de resurse și încurajarea comportamentului etic în industria food&beverages din România.
Pentru 2017, focusul grupului de comunicare HELLO îl reprezintă consolidarea competențelor de food intelligence, respectiv dezvoltarea unor proiecte care să pună în evidență etica brandurilor și să încurajeze comportamente responsabile pe piață, inclusiv în rândul consumatorilor.
“Vorbim astăzi mai mult decât oricând, în România și în lume, despre asumare și responsabilitate. Publicul devine tot mai sensibil la componenta etică, sancționând sau adoptând un brand în funcție de atenția pe care acesta o acordă intereselor și preocupărilor consumatorilor, iar industria food nu face excepție”, spune Marilena Istrătescu, Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO.
în cadrul acestui demers, Grupul HELLO va lansa, în 2017, o platformă de comunicare dedicată, care va funcționa ca un hub de resurse și integrator de proiecte de responsabilitate socială.
Fondat în 2010, de către 3 antreprenoare – Marilena Istrătescu, Cristina Diaconescu-Pirlitu și Andreea Celescu – Grupul de comunicare HELLO a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, iar în 2016, rulajul la nivel de grup s-a ridicat la 2,8 milioane euro.
în 2016, sub brandul Foodwise, grupul HELLO a dezvoltat proiecte signature precum: “Berarul vine să te cunoască” (Timișoareana); “Caravana Ciucaș” (Ciucaș); proiectul WineWay (Halewood) – un concept store de retail de vinuri care a pus în valoare toate competențele hub-ului creativ HELLO; campania “Fromageria” (NORDIC) – dublată de o platformă de cultivare a bunului gust culinar.