Lanțul de restaurante Spartan derulează o campanie de responsabilizare fiscală a clienților
Lanțul de restaurante Spartan, care deține 33 de restaurante pe plan local, a lansat o campanie de responsabilizare fiscală a clienților, prin care îi încurajează să ceară bonul fiscal la fiecare produs cumpărat. Campania se numește “Spartan te trimite în Grecia” și a luat naștere ca un demers împotriva evaziunii fiscale și ca un semnal în direcția informării și educării în problematica dreptului consumatorilor, susțin, într-un comunicat, reprezentanții companiei.
Campania se desfășoară în perioada 10 iulie – 20 august, în toate cele 33 de restaurante care fac parte din lanțul Spartan. Clienții care achiziționează preparate de la Spartan în această perioadă, vor putea intra într-o tragere la sorți al cărei premiu este o excursie (pentru 2 persoane) de 7 nopți în Creta, una dintre cele mai frumoase insule ale Greciei, la un hotel de 5 stele, all inclusive și transport cu avionul inclus. Participarea la acest concurs se va face pe baza bonului fiscal obținut în urma cumpărării unui preparat în valoare de minimum 10 lei.
Toți cei care vor dori să intre în concurs, vor completa un talon de participare de care va fi capsat bonul fiscal. Acestea vor fi introduse în urnele speciale, ce se găsesc în fiecare unitate Spartan, în zona caselor de marcat, până pe data de 20 august inclusiv.
“Ideea acestei campanii a plecat de la o problemă pe care am identificat-o: în România, oamenii nu prea dau atenție bonului fiscal. Nu îl solicită, pentru că nu îl consideră important. Noi promovăm respectarea strictă a legii și considerăm că este necesar ca toți factorii implicați în acest proces – stat, firmă și client – să conlucreze la aplicarea legii. Această campanie este modul nostru de a arăta că ne pasă de aspectele legale implicate în buna funcționare a unei afaceri, că promovăm transparența și că vrem să ne educăm nu doar personalul, ci și clienții în acest sens”, a explicat Ștefan Mandachi, avocat și CEO al S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania deținătoare a francizei Spartan.
Campania a luat naștere în primul rând ca un demers împotriva evaziunii fiscale și ca un semnal în direcția informării și educării în problematica dreptului consumatorilor, dar nu numai: “Am vrut să ne și răsplătim clienții și cred că o excursie în Grecia, țara de unde ne-am inspirat pentru a crea conceptul Spartan, este cel mai potrivit premiu și o destinație pe care românii o apreciază foarte mult! în următoarea perioadă îmi doresc să ne concentrăm mai mult pe consolidarea afacerii și să ne dedicăm unor campanii și programe de fidelizare dedicate clienților, deoarece fără ei nu am fi ajuns aici!”, a adăugat Ștefan Mandachi.
Extragerea câștigătorului va avea loc în data de 22 august, printr-o tragere la sorți desfășurată în cadrul unuia dintre restaurantele rețelei Spartan. Vor fi extrase în total trei taloane, câștigătorul și două rezerve, iar numele acestora vor fi afișate pe website-ul Spartan: www.spartanrestaurant.ro. Regulamentul complet al acestei promoții este disponibil pe website-ul Spartan.
Efectele scontate, pe lângă conștientizarea românilor în ceea ce privește obligativitatea solicitării bonului fiscal în orice unitate comercială, sunt: creșterea vânzărilor în restaurantele Spartan prin eliminarea fraudelor, întărirea încrederii clienților în marca Spartan și promovarea transparenței muncii în acest sector de activitate.
Lanțul de restaurante Spartan a fost fondat în 2012 și numără 33 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii și alte 21 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 19 orașe din țară.
Lanțul de restaurante va continua extinderea în capitală, în provincie, dar și în afara granițelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.