Taco Bell își înfige brandul în cel mai aglomerat mall din România
Cel mai mare lanț de restaurante quick service din lume care oferă produse de inspirație mexicană, Taco Bell, deschide joi, 12 octombrie, la București, primul restaurant din România și din Europa Centrală și de Est totodată. Restaurantul, în care s-au investit 350.000 de euro, este situat în cel mai vizitat mall din România, Băneasa Shopping Center, care a primit anul trecut nu mai puțin de 23 de milioane de vizite.
Locația a fost aleasă datorită poziției sale de lider în topul destinațiilor de shopping și entertainment, dar și a relațiilor bune pe care cei de la Sphera Franchise Group o au cu reprezentanții mall-ului, a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group, care a precizat că “Băneasa este un mall de succes” și că “vrem să ducem brandul Taco Bell acolo unde sunt oamenii”.
Prezența brandului Taco Bell pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut. Reprezentanții Sphera au declarat că în luna noiembrie a acestui an vor mai deschide un restaurant Taco Bell în România, însă nu au dorit să precizeze unde anume, spunând că vor anunța zilele următoare pe rețelele sociale ale brandului.
întrebat despre planurile de extindere pe anul 2018, Mark Hilton a precizat că nu poate oferi în prezent foarte multe informații, dar a subliniat că atunci când un brand intră pe o piață nouă înseamnă că a considerat piața respectivă potrivită pentru respectivul brand, iar intenția firească este de a se dezvolta acolo. Potrivit acestuia, obiectivul actual este ca brandul să ofere cea mai bună experiență clienților din România și, în funcție de feedback-ul primit de la aceștia, să continue dezvoltarea.
Pregătirile pentru lansarea Taco Bell au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață amănunțit a arătat că România este o piață cu un potențial foarte mare pentru brandul californian.
„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum! Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. în primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmat că România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își doresc să se bucure de acestea și în țară. Suntem, astfel, bucuroși să anunțăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală și de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Meniul Taco Bell cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosul CrunchwrapTM. Pentru meniul din România au fost alese mai multe produse din portofoliul brandului care s-au considerat potrivite pentru piața locală. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire). De asemenea, ei pot alege și să nu adauge sos deloc.
O echipă 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur, ceea ce înseamnă, totodată, un plus de 40 de locuri noi de muncă pentru economia locală.
în prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.