Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Producatori locali

  1. Articole
 Ion Bălan, proprietar Crama Hamangia: “Ne dorim ca vinurile noastre să fie descoperite sau regăsite de consumatori în primul rând la masă într-un restaurant sau bar”

Ion Bălan, proprietar Crama Hamangia: “Ne dorim ca vinurile noastre să fie descoperite sau regăsite de consumatori în primul rând la masă într-un restaurant sau bar”

Continuăm seria interviurilor cu producători locali, realizate în cadrul campaniei noastre - “2021 - Anul producătorilor locali în HoReCa”. Ion Bălan, proprietarul Cramei Hamangia, ne dezvăluie în cele ce urmează povestea cramei Hamangia...

11-08-2021

Citeste mai mult...

Gebr. Heinemann şi VM Finance Group formează un joint venture în România

jointventureretailGebr. Heinemann SE&Co. KG (Gebr. Heinemann sau GH), unul dintre liderii pieţei de travel retail şi VM Finance Group AD (VMFG), un important grup de companii din Bulgaria, au anunţat finalizarea tranzacţiei prin care formează un joint venture 50/50, în piaţa FMCG din România. Noua companie, care va opera sub numele Heinrig Food and Beverages (HF&B) va beneficia de experienţa de business în piaţa locală a GH, cât şi de expertiza în marketing şi distribuţie FMCG a grupului VMF. Toate acestea oferă noii companii perspective de dezvoltare rapidă.

Gebr. Heinemann aduce în noua companie businessul de distribuţie din piaţa locală, în timp ce VMF Grup achiziţionează 50% din acţiuni. Managementul HF&B va combina avantajele ambilor acţionari: GH cu experienţă internaţională şi VMFG cu know-how-ul de marketing şi distribuţie FMCG dobândit în această zonă din Europa.

Acest parteneriat strategic are loc pe o piaţă promiţătoare, ţinând cont că se aşteaptă ca România să-şi păstreze evoluţia creşterii economice, se precizează într-un comunicat. HF&B are un portofoliu puternic, care va susținut și de relațiile de afaceri ale grupului VMF. Tranzacţia aduce laolaltă baza de clienţi, relaţiile cu distribuitorii şi expertiza ambilor parteneri, pentru a crea un lider în industria de profil.

Gebr. Heinemann şi VMFG au un parteneriat de succes, pe termen lung, operând împreună pe piaţa de travel retail din Bulgaria de peste 10 ani.

Parteneriatul cu un lider global cum e Gebr. Heinemann e o recunoaştere a succesului nostru în distribuţia FMCG. Grupul VMF are o istorie îndelungată de parteneriate cu companii internaţionale precum Gebr. Heinemann si Edenred“, spune Vassil Mirtchev, Preşedinte al Bordului Director al VMFG. „Această tranzacţie va permite Grupului VMF să înceapă un proces de expansiune regională şi îi va deschide oportunităţi de creştere. Scopul nostru este să devenim un distribuitor global, îmbogăţindu-ne portofoliul de food şi non-food şi crescând semnificativ volumul vânzărilor în următorii 3-4 ani.

Finalizarea acestei tranzacţii cu un partener de încredere şi de cursă lungă, ne dă ocazia să fructificăm potenţialul pieţei. Sunt optimist în legătură cu această relaţie care va contribui la creşterea businessului din România. Grupul VMF are o istorie care îl recomandă în a construi branduri FMCG”, spune Peter Irion, Director Executiv al Gebr. Heinemann SE&Co. KG.

Tranzacţia s-a finalizat în iunie, iar noua companie, Heinrig Food and Beverages, este în prezent operaţională.

DESPRE HEINRIG FOOD&BEVERAGES

Heinrig Food&Beverages (HF&B), un jucător important pe piaţa românească de distribuţie, este o companie specializată în spirtoase, vinuri, dulciuri şi tabac.

Compania îşi are începuturile în Heinrig Distribution, de care s-a separat în 2015, ca o entitate de sine stătătoare, pentru a asigura creşterea pe piaţa din România a unor branduri premium, de la peste 30 de companii din întreaga lume. HF&B colaborează cu companii precum Zwack Unicum NyRt, DeKuyper Royal Distillers, Underberg AG, STROH Austria Gesellschaft MBH, Borco International GmbH, Belvedere Group, Marchesi Antinori S.p.A, Champagne Taittinger, Freixenet S.A, Casa Vinicola Zonin, E.&J. Gallo, Peter Lehmann Wines, Lafite Rotschild, Rausch Schokoladen GmbH, Jelly Belly Candy Co şi altele.

Compania nou formată duce mai departe reputaţia impecabilă stabilită odată cu lansarea din 1996 şi pune mare valoare pe integritate, calitatea serviciilor şi excelenţa în distribuţie şi management.

HF&B este un partener de încredere al tuturor lanţurilor internaţionale de retail prezente în piaţa locală şi are o reţea dezvoltată de distribuitori care acoperă întreg teritoriul României. HF&B are excelente perspective de creştere, prin prisma mixului strategic de branduri, background-ului financiar solid şi al unei echipe profesioniste şi experimentate, se mai arată în comunicat.

Sursă foto: www.moneycrux.com


Editoriale