METRO Cash&Carry lansează competiția „METRO – Starurile Comunității”

METRO Cash&Carry lansează competiția „METRO – Starurile Comunității”
person Horeca
access_time_filled

competitiemetrostarurilecomunitatiiMETRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. Aceștia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei.

De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioșcurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt inițiatoarele sau susținătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viața și dezvoltarea comunității din care fac parte„, explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piața de comerț; prin competiția «METRO – Starurile Comunității» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contribuția lor economică în comunitate, își asumă și proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contribuția de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităților locale.”

Despre competiție

Întreprinzătorii independenți își pot înscrie proiectele online în secțiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce aceștia trebuie sa facă este să își descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor față de comunitate. Toate aplicațiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât și pe pagina de Facebook a companiei. Odată cu descrierea, concurenții la titlul de „METRO – Starurile Comunității” sunt încurajați să încarce fotografii și materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiției.

Finaliștii vor fi evaluați de către un juriu format din experți din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum și comunitatea de antreprenoriat și comerț. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câștigător, care va fi anunțat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competiției.

Premiul „METRO – Starurile Comunității”

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii de către câștigător, a unor proiecte sociale viitoare.

Juriul „METRO – Starurile Comunității”

Proiectele finaliste vor fi evaluate de către un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, ONG-uri și media din zona de responsabilitate socială. Membrii juriului  „METRO – Starurile Comunității” sunt:
•    Radu Merică, Președinte Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană
•    Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF
•    Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro
•    Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)
•    Marius Ghenea, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții „Antreprenoriat”
•    Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România

Context
Competiția „METRO – Starurile Comunității” este parte integrantă a dedicării companiei în a sprijini succesul afacerilor independente.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302