Secretul ‘custom made’ – atuul colecţiilor KUMA pentru spaţiile publice
Provocarea permanentă pentru industria amenajărilor de interior este găsirea unor modalități de dezvoltare armonioasă. Armonia în design înseamnă, pe de-o parte, soluții eficiente, dar, în egală măsură, emoție transmisă de obiect. Pentru a răspunde acestor exigențe, cea mai eficientă soluție este alegerea unor obiecte de design de calitate, plăcute vizual, dar care permit și personalizarea, pentru a se integra perfect în spațiu.
KUMA România este compania daneză care oferă facilități de producție pe piața locală încă din 1998, fiind specializată în producerea de lavoare de băi „custom made” din materiale compozite de ultimă generație. Cu un portofoliu de peste 80 de forme de bol de lavoar, 10 grupe de materiale și peste 75 de culori, KUMA poate transforma orice vis în realitate, adăugând designului emoția de care are nevoie.
Compania oferă soluții pentru spații de birouri, comerciale, proiecte rezidențiale, spații medicale, educaționale, comerciale. Alte produse din portofoliul KUMA care întregesc soluțiile complete pentru clădirile moderne sunt blaturile de bucătării/office/recepții, glafurile pentru ferestre/balcoane, conceptele SPA și mobilierul modular marca Nordline pentru băi și bucătării. KUMA oferă un concept cu o viziune nordică, modernă, a ceea ce înseamnă o baie de utilitate publică, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, până la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spațiilor publice.
“Este un trend în ultima perioadă să oferi spații de utilitate publică, cu băi moderne, prietenoase, confort maxim în care să te simți ca într-un SPA, fie că ești într-o clădire de birouri, la mall, la școală sau la spital. Și în hoteluri au început să se aplice aceste principii, bugetele mari dedicate recepțiilor fiind mutate către camere și mai ales către băi care, odinioară, erau amenajate cu bugete foarte mici. Clienții finali au devenit mult mai pretențioși, iar satisfacția și confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generând atenție și investiție sporite către zona de băi.”, declară Camelia Olesen, director executiv KUMA.
Preponderent, produsele KUMA sunt destinate exportului (aproximativ 80% din producție merge către piața nordică-Scandinavia), iar 20% către piața autohtonă. Pe piața românească, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajări (60%), iar 40% sunt destinate retail-ului. Compania estimează pentru anul 2018 o creștere cu 10% a vânzărilor totale.
La noi în țară, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanțuri hoteliere de 4 și 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidențiale și de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Națională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele KUMA pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi cu rețea în toată țara precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Bravo Group, Pazo Group, Ambient, Euroinstal, dar și în magazine mici, exclusiviste din țară, specializate pe băi și bucătării, precum Conrep Brașov, Novoambient Oradea, Mishu Constanța, Prodomus Galați, Negro Construct Târgu Mureș. Pe data de 19 octombrie 2017, KUMA își va prezenta cele mai noi soluții de design în cadrul SCHOOL + HOSPITAL .
KUMA România este o companie daneză-română înființată în 1998, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca. Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producție și fabricație permit obținerea unor produse de o calitate deosebită pentru piața din România, peninsula Scandinavă și alte țări din Europa.
Mai multe detalii găsiți pe http://www.kumaromania.ro