Soft Tehnica a implementat Freya Restaurant în peste 2000 unități HoReCa
Soft Tehnica, una dintre companiile românești cu tradiție în domeniul dezvoltării de soluții software pentru domeniile HoReCa și Retail, a anunțat vineri că a implementat soluția Freya Restaurant în peste 2000 de unități HoReCa (dintre care peste 50% în București) și că, în prezent, Freya (un pachet de servicii împărțit în 4 componente: Restaurant, Hotel, Shop și Afrodita) acoperă 40% din business-ul companiei.
Iulian Popescu, General Manager Soft Tehnica a declarat că piața de HoReCa este o piață cu potențial, o piață mai deschisă decât cea de retail, și că intenționează să se extindă în acest segment și în anii următori.
Reprezentantul Soft Tehnica a anunțat totodată încheierea unui parteneriat cu Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, pentru implementarea soluției Freya Restaurant. Implementarea acesteia vine să răspundă necesităților de gestionare și eficientizare operațională a Berăriei, restaurant cu o suprafață de aproximativ 8500 mp (inclusiv suprafața exterioară), capacitate de 3000 de locuri (inclusiv terasa) și 150 de angajați.
Soft Tehnica pune la dispoziția Berăriei H o soluție completă de servicii precum cele de marcaj, back-office, mobile, self-service și bucătărie. Pachetul Freya pentru Berăria H a presupus implementarea și configurarea specială a celor 25 de POS-uri prin schimbarea interfeței, adăugarea unui sistem de căutare și filtrare a datelor și optimizarea sistemului de casierie. Pachetul a inclus de asemenea un program de training al personalului și managementului Berăria H, precum și un abonament lunar de mentenanță și suport tehnic 24/7.
„Atunci când ai 150 de angajați care trebuie să fie pregătiți să servească un număr de clienți care poate ajunge la 3000 de oameni, e destul de evident că ai nevoie de o soluție IT sigură și eficientă. Am ales Freya deoarece ne-am propus un standard modern de preluare a comenzilor și de monitorizare și gestionare a tuturor datelor generate de operațional, dar și datorită experienței Soft Tehnica în domeniul HoReCa” a declarat Vlad Dumitru, Director General Berăria H.
Suita Freya este o soluție IT 100% românească care a fost creată începând cu 2007 și care a plecat de la ideea oferirii unui sistem de management performant și integrat pentru domeniul ospitalității, o soluție de referință pentru jucătorii din HoReCa și Retail. În prezent, Freya acoperă aproximativ 40% din business-ul companiei și reprezintă un pachet de servicii împărțit în 4 componente: Restaurant, Hotel, Shop și Afrodita care se adresează saloanelor de înfrumusețare și clinicilor de tratament & SPA.
„Parteneriatul recent încheiat cu Berăria H vine să confirme faptul că Freya este o soluție ușor scalabilă pe orice tip de business HoReCa&Retail și nu numai. Freya a crescut organic, reprezentând în prezent aproape jumătate din volumul afacerii și suntem încrezători că în viitor ne vom putea atinge obiectivul de a deveni soluția de referință pe piață românească și că o vom putea dezvolta și pe piețele externe”, a declarat Iulian Popescu, General Manager Soft Tehnica.