Miracole de CraciunAsociația „Aici pentru Tine” și Selgros România au venit în sprijinul a 400 de familii vulnerabile din județul Brașov, prin campania „Miracole de Crăciun”, campania fiind o tradiție anuală, ajunsă la cea de-a cincea ediție. Anul acesta, ea s-a desfășurat în perioada 16 – 22 decembrie și a constat în distribuirea, prin intermediul voluntarilor și al reprezentaților asociației, a 400 de pachete cu alimente de bază neperisabile și decorațiuni de Crăciun, destinate familiilor aflate în nevoie, împreună cu 250 de pachete cu dulciuri pentru copii.

Citeste mai mult ...

foto 2Create în colaborare cu specialiști din industria ospitalității, produsele METRO Chef reprezintă ingredientele succesului pentru zeci de mii de bucătari profesioniști din lumea întreagă. De la alimente de bază și fructe de mare, până la produse semipreparate, METRO Chef este marca proprie special concepută pentru ca afacerea ta să fie mai profitabilă, ajutându-te să îți optimizezi timpul, dar și costurile.

Citeste mai mult ...

Albert Davidoglu 26Noua platformă digitală horeca.macromex.ro, lansată de compania Macromex, aduce o creștere semnificativă a productivității pentru meniurile prestabilite și reducerea pierderilor în bucătărie, elemente care se traduc prin servicii mai ample, cu același nivel al resurselor. Soluția inovatoare reprezintă și o reacție la nivelul exploziv al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante. Astfel, scad timpii de așteptare pentru clienți, dar și presiunea pe resursele angrenate în HoReCa.

Citeste mai mult ...

 DSC7328 1Producătorul transilvănean Villa Vinèa anunță lansarea Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé din portofoliul său, care vine ca un răspuns la tendințele pieței de vinuri, în care consumatorii sunt tot mai deschiși să descopere spumante rosé.

Citeste mai mult ...

Gabriel Iovu Expressoft TechnologyÎn acest an Expressoft Technology și-a adaptat strategia, axându-se pe susținerea hotelurilor, restaurantelor și magazinelor în implementarea de noi tehnologii menite să servească mai bine nevoile clienților, dar și pentru a combate efectele negative ale pandemiei asupra business-urilor. În acest sens, compania a investit peste 500.000 euro în inovație și dezvoltarea de noi soluții adaptate cerințelor în continuă schimbare ale pieței.

Citeste mai mult ...