Lanțul de brutării Paul își consolidează poziția pe piața locală
Lanțul franțuzesc de brutării Paul își consolidează poziția pe piața locală prin deschiderea celei de-a 14-a unități din România, în Cluj-Napoca.
în noua brutărie Paul s-au investit aproximativ 450.000 de euro, fiind dotată cu cele mai noi utilaje pentru prepararea produselor și diverse facilități. Aceasta este amplasată în centrul comercial Polus Center, la parter, intrarea 4. Cluj este cel de-al treilea oraș din România în care Paul se extinde ca rețea, după București și Ploiești.
„Paul este un brand franțuzesc din ce în ce mai iubit în România, iar noi facem toate eforturile pentru a ajunge cât mai aproape de clienții noștri, prin dezvoltarea rețelei la nivel local și diversificarea gamei de produse. încercăm să aducem în cât mai multe orașe din România filosofia brandului Paul și conceptul „L’art de vivre à la française”, cu accent pe experiențe pline de stil și rafinament pentru consumatori. Ne bucurăm să fim prezenți de anul acesta în Cluj și sperăm că Paul își va găsi mulți fani aici”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Brutăria Paul din Polus Center Cluj are o suprafață totală de 154 metri pătrați și o capacitate de 36 locuri în care peste 20 de angajați deservesc clienții zilnic. Designul păstrează elementele de identitate ale Paul, decorul fiind un mix al stilurilor franțuzești rustic și chic, asemeni brutăriilor tradiționale. Pentru mobilier s-au folosit materiale din lemn, iar ca notă de eleganță și distincție este culoarea neagră caracteristică brandului.
Clienții vor găsi aici o gamă diversificată de produse preparate după rețete tradiționale franțuzești. Din meniu fac parte produse de viennoiserie, oferte pentru micul dejun, prânz, gustări ușoare, deserturi precum macarons, eclere cu vanilie, ciocolată și cafea, Moelleux aux Chocolat, Tartelettes și alte delicii plus o gamă diversificată de pâini.