Hotelurile din staţiunea Mamaia elimină intermediarii şi scad tarifele
Instrumentul principal de vânzare a hotelurilor din Mamaia, site-ul www.mamaia360.ro elimină intermediarii și scade astfel tarifele la hotelurile din Mamaia în sezonul estival 2012, anunță un comunicat de presă emis de IPIX România, compania care operează website-ul stațiunii Mamaia.
„În acest sezon estival, după un program de 2 ani de training, hotelurile din Mamaia elimină intermediarii. Ele vând online direct către turiști și direct către agențiile de turism. Pe website-ul oficial al stațiunii Mamaia, www.mamaia360.ro, agențiile de turism beneficiază de până la 18% discount, iar turiștii beneficiază de tarife cu până la 15% discount față de tariful hotelului”, se arată în comunicatul de presă.
Până la lansarea proiectului www.mamaia360.ro, hotelurile vindeau exclusiv către câteva agenții touroperatoare după care aceștia revindeau la agenții de turism mai mici care, la rândul lor revindeau către agenții și mai mici. Acest lanț de intermediari ajungea uneori și până la 5 agenții de turism revânzătoare cu un adaos comercial total de peste 50%. Numai după aceea, turistul avea acces la biletul de vacanță, care astfel devenea foarte scump.
„Indiferent că rezervarea se face pe www.mamaia360.ro sau pe website-ul hotelului, turistul sau agenția de turism vede instantaneu disponibilitățile, tarifele și promoțiile. Și tot instantaneu primește confirmarea rezervării pe email și sms. La hotelurile noastre, Dorna și Modern, implementarea sistemului de rezervări online de la IPIX este un succes” a declarat George Guci, proprietarul hotelurilor Dorna și Modern din stațiunea Mamaia. Ca sa economisești trebuie să știi de unde să cumperi, fie că esti turist, fie că ești agenție de turism. Iar atunci când cumperi online de pe www.mamaia360.ro ” website-ul oficial al stațiunii Mamaia, reduci tariful și cu 50% pentru biletul de vacanță, potrivit comunicatului de presă.
Mamaia360.ro a devenit în numai doi ani de la lansare instrumentul principal de vânzare a hotelurilor din Mamaia și a adus vânzări de 150.000 euro numai din early booking unuia dintre hotelurile disponibile pe website” a declarat Gabriel Turicianu, Managing Director la IPIX România, compania care operează website-ul stațiunii Mamaia.Â
146 de agenții de turism și câteva zeci de mii de turiști au făcut rezervări online pe www.mamaia360.ro în anul precedent și în perioada „înscrierilor timpurii” de la începutul acestui an. Pe website-ul oficial al stațiunii Mamaia se vinde deja circa 35% din capacitatea de cazare din stațiunea Mamaia iar cererea este în creștere.
„Proiectul Mamaia360 a beneficiat de o investiție privată de 450.000 euro din partea companiei IPIX România. A fost desfășurat un ambițios program de promovare a stațiunii Mamaia, 150 de turisti beneficiind până acum de vacanțe gratuite la mare (cu 7 zile cazare + masă, bilete la Aqua Magic și la cluburile din stațiune), mai mult decât a făcut orice minister al turismului sau guvern al României din toate timpurile”, se mai arată în comunicatul de presă.