winsedswiss intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare

winsedswiss intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare
person Horeca
access_time_filled

Grupul elvețian winsedswiss, care activează în domeniul programelor educaționale și de consultanță strategică și operațională, intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare și înființează winsed.com. Agenția este fondată de profesorul de la École hôtelière de Lausanne, Ray F. Iunius, Chief Executive Officer al grupului winsedswiss, alături de o echipă de specialiști cu experiență în turism, marketing, comunicare și educație.


„Trăim vremuri alerte cu schimbări majore. Societatea post-pandemică a introdus reguli noi, piața se modifică dramatic, clientul nu mai este același, iar în joc vor rămâne doar cei capabili de reinventare și adaptare. Pe o astfel de cale a evoluției, am dezvoltat winsed.com, agenție de marketing și comunicare dedicată business-urilor din industria ospitalității, turismului, educației și serviciilor orientate către un nou tip de client. winsed.com este soluția pe care o punem la dispoziția acestuia prin experții noștri în comunicare și, totodată, intersecția dintre marketingul serviciilor și ospitalitate, punctul din care pornește transformarea oaspetelui și clientului în ambasadorul mărcii”, spune prof. dr. Ray F. Iunius, cofondator winsed.com și CEO al Winsedswiss Education Group (WEG).


Agenția winsed.com este cofondată și coordonată de Adina Triandafil, expert în marketing și turism, cu o activitate de peste 15 ani în comunicare și relații publice, acumulată în mediul privat și public, în poziții de implementare și management pe proiecte de comunicare corporate, instituțională, de criză sau educaționale cu impact pentru societate.


Ne folosim de toate resursele marketingului, ospitalității și educației pentru a remodela felul în care brandurile din turism și servicii interacționează cu oaspetele, însă și pentru a îmbunătăți percepția ospitalității în România. Fiind profesioniști, la rândul nostru, în industriile pe care le deservim, înțelegem foarte bine nevoile clientului nostru și specificul piețelor, ceea ce este, de fapt, principalul nostru diferențiator”, precizează Adina Triandafil, cofondator și Managing Partner al winsed.com.

Sub umbrela winsed.com se regăsește tot „alfabetul de performanță”, de la analiză de piață până la zona de conversii efective, respectiv planificare strategică, creație și dezvoltare de conținut, campanii integrate de digital marketing, comunicare social media, branding și art design, dezvoltare web, organizare de evenimente, relații publice & managementul reputației online. O altă arie acoperită de winsed.com o reprezintă marketingul destinației, dată fiind experiența membrilor echipei în proiecte de planificare strategică în turism și de dezvoltare a proiectului organizațiilor de management al destinațiilor (OMD) la nivel național.

Despre Winsedswiss Education Group:
Grupul elvețian winsedswiss, cu filiale în Elveția, România, Cipru și Serbia, are ca obiectiv principal crearea și derularea de programe educaționale pentru fiecare perioadă a vieții unui om, de la grădiniță la universitate și mai departe, de-a lungul carierei profesionale. Holdingul de instituții integrate vertical derulează atât programe de învățământ, cât și activități de management hotelier și de consultanță strategică și operațională, scopul fiind acela de a furniza servicii în toate domeniile unde se lucrează direct cu clienții.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302