Cristiana 1Pandemia a schimbat foarte mult industria HoReCa și felul în care restaurantele își gestionează activitățile interne și externe, creând o serie de tendințe noi. În articolul de față, expun câteva dintre acestea.

Citeste mai mult ...

Omenia nu este un businessCorporate social responsibility sau campania de responsabilizare socială denumește acțiunile pe care le întreprinde o companie pentru a oferi ceva comunității din care face parte. Uneori însă, sau mai bine spus, de cele mai multe ori, totul pornește de la anumiți oameni care au valori, principii, viziuni și folosesc orice prilej pentru a atrage atenția asupra cauzelor în care cred, fiind ei înșiși motoarele care pun în mișcare acțiunile umanitare. Despre astfel de oameni „vorbește” acest articol.

Citeste mai mult ...

Aida decembrie 2În ultimii doi an, provocările pe care le-au avut angajatorii din acest domeniu, au depăşit orice aşteptări sau au fost contrare oricăror planificări, pe care şi le-ar face cineva. Cu cine stai de vorbă şi îl întrebi despre cum s-a organizat pentru Crăciun sau Revelion, ridică din umeri, bâlbâie ceva şi încheie cu “Doamne ajută să nu ne închidă ăştia iar!” Aşadar, ce planificare să îţi faci în condiţiile astea? Evident tot una cu “Doamne ajută” şi ea.

Citeste mai mult ...

Antonio decembrie 1Ediția aceasta îmi doresc să scriu un articol diferit și să vă spun o poveste, care nu are neapărat legătură cu HoReCa, ci mai degrabă cu oamenii și nevoile lor.

Citeste mai mult ...

Costi decembrie 1Hărțuirea morală la locul de muncă este un concept reglementat destul de recent în legislația din România, prin adoptarea Legii nr. 167/2020 (publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 713/2020), deși acest aspect a fost intens dezbătut și anterior, atât la nivel european, cât și la nivel național, fiind analizat inclusiv în practica judecătorească națională.

Citeste mai mult ...