Velocita Calea VictorieiLa mai puțin de doi ani de la momentul lansării, gelateria artizanală Velocità se extinde prin franciză și își propune să deschidă cel puțin patru locații noi, la nivel național, în anul 2022. Investiția inițială într-o franciză Velocità este cuprinsă între 70.000 și 100.000 de euro. Operarea locației necesită un număr maxim de 10 angajați, consultanți de vânzări și barista, iar trainingul acestora este realizat la Academia Velocita, situată pe Calea Victoriei din București. Velocità a câștigat premiul “Amenajarea anului in Horeca” la Anuala de Arhitectură București 2021.

Citeste mai mult ...

Radu Savopol și Lucian Bădilă fondatori 5 to goObiectivele setate de 5 to go pentru 2022 sunt curajoase: deschiderea a 200 de locații noi, cu viziunea de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Totodată, 5 to go va continua să inoveze la nivel de produse și pregătește multe noutăți pentru consumatori.

Citeste mai mult ...

Jerrys Pizza deschide a doua unitate din Ploiesti in urma unei investitii de 160.000 de euroNoul magazin Jerry’s Pizza din Ploiești, deschis la începutul acestei luni, în urma unei investiții de 160.000 de euro, este situat în cadrul centrului comercial Prahova Value Center și are o suprafață de 90 mp. Magazinul oferă atât produse pentru consum în incinta food court-ului, cât și în regim de delivery și take-away.

Citeste mai mult ...

KFC Italia1Sphera Franchise Group, compania care operează în sistem de franciză brandul KFC în România și Italia, își extinde portofoliul de restaurante pe final de an și anunță inaugurarea a două noi locații KFC în România - pe 30 noiembrie Bârlad Value Center și pe 3 decembrie Ploiești Value Center și una în Italia, în zona centrală a orașului Verona. Noile locații fac parte din strategia de expansiune stabilită pentru anul 2021. Acestea sunt aliniate standardelor internaționale la nivel de design, digitalizare și facilități.

Citeste mai mult ...

Cristiana 1Se vorbește adesea despre importanța sustenabilității în HoReCa, iar tot mai mulți clienți ne cer sfaturi despre cum pot implementa o strategie în acest sens. Întrebarea cea mai comună pe care o primim este “De unde putem începe?”.

Citeste mai mult ...

Saptamana italiana 1Ambasada Italiei, Biroul ICE-Agenţia şi Institutul Italian de Cultură din Bucureşti, în colaborare cu Camera de Comerţ Italiană pentru România, organizează cea de-a şasea ediţie a Săptămânii Bucătăriei Italiene în Lume. Tema ediţiei din 2021 este Tradiţie şi perspective ale bucătăriei italiene: conştientizarea şi valorificarea sustenabilităţii alimentare. Subiectul este unul de mare actualitate, având în vedere că s-a discutat pe marginea lui la Food Systems Summit 2021 în cadrul Adunării Generale a ONU.

Citeste mai mult ...

subwaySubway introduce noi produse inspirate din bucătăria italiană în meniul său. Supreme Pizza Wrap, Chicken Pizziola Sub, Margherita Toastie și Pepperoni Sub Ciabatta sunt preparatele ce fac parte din Pizza Collection, disponibile în restaurante.

Citeste mai mult ...