Mai multe calatorii de afaceri in 2011

Mai multe calatorii de afaceri in 2011
person Horeca
access_time_filled

Mai multe calatorii de afaceri in 2011

business-travel

Industria de travel anticipeaza o crestere a segmentului de corporate travel in 2011, potrivit noului studiu Deloitte. Pana la sfarsitul anului 2011, 80% dintre oamenii care calatoresc in interes de afaceri, intervievati, au sustinut ca numarul deplasarilor va creste comparativ cu 2010, iar 79% din respondenti au spus ca vor cheltui pe calatorii la fel sau chiar mai mult anul viitor.

„Industria de travel nu a fost imuna la recesiunea economica, dar increderea aratata de oamenii de faceri care calatoresc in interes de service care au raspuns studiu lui nostrum indica o revenire a industrie in general”, a spus Adam Wissenberg, vicepresedintele departamentului de turism, ospitalitate si leisure din cadrul Deloitte.

Business_Travel

Cheltuielile de travel urmarite cu atentie

Din cauza recesiunii, 72% din respondenti au monitorizat in diferite feluri cheltuielile cu deplasarile in interes de afaceri in acest an. Ei au declarat ca si-au redus atat bugetele de calatorie cu 37%  si durata calatoriilor cu 33%, cat si cheltuielile cu mancarea sau restaurantele cu 32%. 21% dintre respondenti au spus ca au facut rezervari la hotelurile mai ieftine.
in plus, 59% din respondenti ale caror companii au politici de corporate travel au considerat ca aprobarile de calatorie in interes de afaceri au fost obtinute mai greu. 50% au declarat ca necesitatea pre-aprobarii deplasarii s-a pozitionat ca prima regula de calatorie. in ceea ce priveste alegerea hotelului, 42% din participantii la studiu au sustinut faptul ca firmele lor au optat pentru rezervarile in avans, iar 32% au spus ca tariful camerei a fost criteriul de alegere al hotelului.

Business-Travel-Conference-Rooms-2

Facilitatile oferite si tehnologia sunt criterii cheie

Din analiza Deloitte a reiesit faptul ca experienta din hoteluri este important pentru majoritatea clientilor care fac deplasari in interes de afaceri. 68% din respondenti au spus ca de obicei lucreaza in camera de hotel si ca se asteapta la mult mai multe de la un hotel 65% sustin ca nu mai este suficient ca un hotel sa ofere doar servicii de curatenie si sa le ofere un pat confortabil. 79% considera ca internetul de mare viteza si parcarile gratuite sunt criterii importante pentru ei cand stau la un hotel. Doar 30% din participantii la studiu au sustinut faptul ca  brandul hotelier este important in alegerea hotelului in care vor fi cazati, chiar daca hotelul nu ar fi localizat avantajos. Aceasta loialitate s-a manifestat in randul celor care castiga peste 150.000 dolari anual.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302