Grupul Fratelli lansează Carnivale Food Market, un “food festival permanent”

Grupul Fratelli lansează Carnivale Food Market, un “food festival permanent”
person Horeca
access_time_filled

Grupul Fratelli s-a extins de la începutul acestui an în sudul Bucureștiului cu două noi locații la parterul clădirilor de birouri Vastint din Splaiul Unirii 165, cu Biutiful Downtown și Carnivale Food Market, primul food market cashless exclusiv.

începând din 28 ianuarie 2019, Carnivale Food Market reunește sub același acoperiș șase vendori din zone culinare diferite, pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor cu o ofertă variată: MEATic by Adi Hădean, Camionetta, Gattini Pasta, Japanos, Delicii pe Roți și în curând, Zaitoone. Fresh barul și Coffee Cornerul vor fi operate de un alt sub-brand al Fratelli Grup, Fratellini Bistro.

carnivale 1

Noutatea vine din faptul că niciun preparat Carnivale Food Market nu va putea fi achiziționat cu cash, ci, la fel ca la festivaluri, clienții vor primi un card RFID pe care îl pot alimenta cu suma pe care estimează că o vor cheltui.

Carnivale Food Market este o continuare firească, permanentă, a festivalului anual Bucharest Street Food Carnival, ce reunește anual peste 100 de vendori de mâncare și băuturi, creând astfel un mix unic de gusturi din peste 10 bucătării internaționale, spun reprezentanții Fratelli.

Carnivale Food Market aduce gurmanzilor un food festival permanent, în care vom regăsi patru bucătării internaționale – japoneză, italiană, românească și libaneză. Pe lângă acestea, așa cum procedăm la Bucharest Street Food Carnival, vom avea periodic concerte live, street shows și multe alte evenimente”, declară Silviu Talpău, acționar Fratelli Grup.

carnivalefoodmarket

Operarea zonei de sud a Bucureștiului este o provocare pentru Fratelli Grup. Până în acest moment, toate business-urile Fratelli Grup din București s-au desfășurat în partea de nord a orașului.

Decizia de a ne extinde a fost luată după ce am sesizat că și în acestă zonă se simte nevoia unor locații care oferă excelență integrată: de la design și felul în care este amenajat, la modul de servire, până la calitatea preparatelor. Aici, atmosfera, meniul, chiar și prețurile sunt mult mai accesibile decât în zona de nord, se adresează oamenilor tineri, activi, care lucrează sau locuiesc în zonă”, declară Dani Caramihai, acționar Fratelli Grup.

Atât designul Biutiful Downtown, cât și cel al Carnivale Food Market sunt realizate de designerul Mihai Popescu, cel care a semnat de-a lungul timpului designul tuturor locațiilor Fratelli Grup.

Despre Fratelli Grup

Fratelli Grup deține în prezent șapte cluburi în toată țara, respectiv în Iași, Timișoara, Constanța, Mamaia și București. în zona de restaurante de lux, Fratelli Grup operează restaurantul Uanderful, iar alături de acesta, ca o opțiune de zi, Fratellini Bistro. Cele trei Biutiful – by the Sea – situat în Mamaia Nord, by the Lake – pe malul lacului Herastrău și Biutiful Downtown, deschis la începutul acestui an în Timpuri Noi, Splaiul Unirii 165, întregesc lista locațiilor deținute și gestionate de Fratelli Grup. Carnivale Food Market este cel mai nou sub-brand al grupului și se dorește a fi o alternativă de calitate a food court-urilor bucureștene.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302