Cum îşi atrag hotelierii englezi clienţii, în 2011
Cum își atrag hotelierii englezi clienții, în 2011
Cum plănuiesc hotelierii britanici să își atragă clientela în 2011 și să stimuleze creșterea afacerilor din industria ospitalității? Un studiu realizat recent pe 520 de hotelieri britanici, de către TripAdvisor, relevă faptul că majoritatea hotelierilor din Marea Britanie nu plănuiesc să crească tarifele în 2011, dar piața din ce în ce mai competitivă îi determină să investească în renovări, marketing mobil, social media și fel de fel de facilități și discounturi oferite clienților.
Potrivit rezultatelor publicate săptămâna aceasta, majoritatea hotelierilor (54%) a declarat că se așteaptă ca tarifele să rămână constante anul acesta, în timp ce 41% din respondenți prognozează o creștere a tarifelor. Doar 5% estimează o scădere a tarifelor.
Studiul TripAdvisor sugerează că industria hotelieră din Marea Britanie este în continuare afectată de economia lentă a țării și, ca o concluzie, majoritatea hotelierilor nu îndrăznesc să crească tarifele anul în curs.
Cu toate acestea, hotelierii inteligenți știu să își dezvolte afacerile, „ies din mulțime” și îmbrățișează noile rețele de socializare online, lansează elemente de marketing mobil și oferă programe speciale consumatorilor. Iată ce plănuiesc hotelierii britanici pentru 2011, pentru a-și ademeni clienții:
Renovări de hoteluri
Cu o industrie hotelieră din ce în ce mai competitivă, majoritatea respondenților plănuiesc să-și renoveze proprietățile anul acesta, potrivit Trip Advisor. 75% dintre proprietarii de hoteluri din UK plănuiesc să își renoveze unitățile pe interior, în timp ce 52% plănuiesc o renovare exterioară.
Rețele sociale de comunicare și mobile marketing
Studiul confirmă valul social media care a pătruns și în industria ospitalității din UK. Dintre hotelierii care deja folosesc social media în activitatea lor, 44% au declarat că vor aloca un buget mai mare acestui aspect în 2011.
Per total, 39% dintre toți respondeții studiului încă nu utilizează social media și spun că nici nu intenționează acest lucru.
Marketingul mobil ia amploare în sectorul hotelier, în 2011. 18% din respondenți plănuiesc să lanseze programe de marketing mobil pentru prima oară în 2011, pentru a lua contactul cu clienții prin intermediul telefonului mobil. 27% din respondenți au declarat că deja au oferit aceste programe anul trecut și vor continua și în 2011 pe această linie. Totuși, 56% din respondenți nu plănuiesc să folosească marketingul mobil în 2011.
Angajamentul online
Hotelierii țin din ce în ce mai mult legătura cu clienții lor prin intermediul online-ului.
Promoții și internet gratis
Trei sferturi dintre proprietarii de unități de cazare au declarat că intenționează să ofere promoții speciale în 2011 pentru a atrage oaspeții, iar 51% plănuiesc să ofere discounturi la tariful de cazare.
În plus, 17% dintre hotelieri au declarat ca intenționează să ofere o noapte gratis la clienții lor, 11% vor oferi facilități speciale pentru oaspeți, 9% vor face înțelegeri cu reprezentanții atracțiilor turistice din apropierea hotelului pentru oaspeții lor, 7% vor oferi transport gratis iar 6% vor oferi puncte de fidelitate.
Hotelierii vin în întâmpinarea cerințelor clienților și cu acces gratis la internet. 82% vor oferi acces pe gratis în camere, iar 7% vor lua bani pentru acest serviciu. 11% nu intenționează să ofere acces la internet.