Lanturile hoteliere internationale spun Hello! visului chinezesc

Lanturile hoteliere internationale spun Hello! visului chinezesc
person Horeca
access_time_filled
Lanturile hoteliere internationale spun Hello! visului chinezescGrupul InterContinental Hotels a semnat un contract de franciza pentru 5 hoteluri cu partenerul sau strategic HNA Hotels. Cele cinci hoteluri, branduri IHG, se vor situa in Sudul si Nordul Chinei si vor adauga un plus de 1.300 de camere lantului hotelier. „Combinarea brandurilor noastre, expertiza internationala si sistemele noastre cu know how-ul lor despre businessul local va crea hoteluri pe care clientii le vor adora”, a spus Keith Barr, Manging Director, IHG China. HNA Hotels este o subsidiara a companiei de travel chineza, HNA Group, un operator din industria serviciilor, cu afaceri in opt sectoare de activitate economica, precum transport, logistica, turism, finante si imobiliare. in prezent HNA detine si opereaza 50 de hoteluri in China. Cele cinci hoteluri branduri IHG vor fi:
–  InterContinental Haikou: 200 camere, se va deschide in primul trimestru din 2014
–    InterContinental Changchun: 300 camere, se va deschide in trimestrul 4 din 2015
–  Crowne Plaza Changchun Noble: 290 camere, se va deschide in trimestrul 4 din 2012
–  Crowne Plaza Kunming West: 300 camere, se va deschide in primul trimestru din 2014
–   Holiday Inn Beijing Sifang: 210 camere, se va deschide in primul trimestru din 2012

accor_hotels
Prezente pe piata chineza din anul 1984, brandurile IHG reprezinta 125 de hoteluri construite in China si inca 100 in plan de dezvoltare.Nici lantul hotelier european Ibis nu se lasa mai prejos. Astfel, Ibis Hotels a incheiat 4 acorduri de franciza, pentru dezvoltarea brandului pe piata chineza, urmand ca pana la finele anului 2010 sa mai incheie 15 acorduri. Doua dintre hotelurile in franciza se vor deschide in Shanghai in aceasta luna. Modelul de franciza al Ibis este un produs inovativ hybrid, flexibil creat special pentru extinderea brandului pe piata din China si furnizeaza platforma de mentinere a standardelor de calitate promovate la nivel european. Conform francizei proprietarul hotelului va detine proprietatea  timp de 10 ani, Ibis angajandu-se sa implementeze o gama variata de servicii de management hotelier. Acest lucru presupune asistarea lucrarilor de concept si constructie, un control al calitatii ridicat, certificare ISO 9001, costuri eficiente de management, instruire de personal prin expertiza in marketing, vanzari si distributie. Este de asteptat ca pana in 2015 China sa devina cea mai mare destinatie turistica din lume. De la intrarea pe piata chineza in 2004, Ibis a deschis 38 de hoteluri care cuprind 7.224 de camere, in 27 de orase. in acest an, Ibis va deschide hoteluri in Beijing, Shanghai, Guangzhou, Suzhou si Qingdao.
Ca orice alt investitor, hotelierii au profitat si ei de oportunitatile de dezvoltare si profit oferite de piata chineza, care nu pare afectata de criza financiara sau recesiune. Nu este de mirare ca lumea nu mai vorbeste despre visul american, ci despre cel chinezesc. China este tara care a inregistrat cea mai rapida crestere economica din ultimii ani si nu da semne ca se va opri prea curand din galopul constructiilor, modernizarii si tehnologiei.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302