Ultimul trend in industria calatoriilor: vizitarea obiectivelor turistice online
Ultimul trend in industria calatoriilor: vizitarea obiectivelor turistice onlineAgentia de online travel si leisure lastminute.com a realizat un studiu pentru a afla care sunt tendintele in viitor din industria calatoriilor. Studiul trendurilor de calatorie pentru urmatoarele doua decenii arata un fapt ingrijorator si anume viitorul calatoriilor este sa stai acasa si sa vizionezi locurile de interes turistic pe computer sau televizor.
Generatia Playstation este promotorul experientelor real-life, iar producatorii de echipamente video implementeaza tehnologia 3D, care favorizeaza aceste experiente. Raportul „Viitorul Timpului Liber†nu aduce vesti pozitive. Daca industria de travel nu va aduce ceva nou motivant si modern in urmatorii ani, adolescentii de azi nu vor fi determinati sa calatoreasca. Generatia Playstation este inclinata spre utilizarea tehnologiei pentru a se informa si vizita obiective din confortul caselor lor. Noile tehnologii sunt lansate pe piata cu atata rapiditate si fast, incat ele au devenit esentiale in petrecerea timpului liber in randul tinerilor. Generatia noua creste intr-o lume computerizata, iar retelele de socializare le ofera satisfactia contactului si realizarii de noi relatii, in detrimentul socializarii in afara caselor, in parcuri, cafenele sau alte locuri. Jocurile video online si retelele sociale au acaparat generatia tanara a societatii noastre. Cu tehnologia 3D si video chat in timp real, vizitarea de acasa nu mai pare lipsita de sens. De exemplu, in Marea Britanie din 2007 pana in prezent gradul de petrecere a timpului liber acasa a crescut cu 250%. Raportul se concentreaza pe situatia din Japonia pentru a estima trendurile viitorului, pentru ca aici consumatorii datorita faptului ca utilizeaza tehnologia excesiv, comparativ cu alte state, prefera sa-si petreaca timpul liber in confortul caselor lor.