Hotelierul anului 2010 la nivel mondial
Hotelierul anului 2010 la nivel mondial
Pe 15 noiembrie 2010 la New York a fost desemnat „Hotelierul anului 2010â€, in cadrul unei receptii organizate la hotelul New York Palace, de revista HOTELS magazine. Premiul este acordat anual, de 29 de ani incoace, celui care a influentat semnificativ industria ospitalitatii la nivel mondial. Mohan Singh Oberoi a fost numit in mod oficial cel mai bun hotelier din intreaga lume, fiind considerat „parintele fondator al industriei ospitalitatii moderne in India†si cel caruia compania hoteliera¾Oberoi Hotels&Resorts†ii datoreaza transformarea intr-unul dintre cele mai prestigioase grupuri hoteliere de lux din intreaga lume. MS Oberoi a fost votat de cititori ai revistei HOTELS magazine din peste 150 de tari, in vederea obtinerii acestui trofeu.
in plus acesta a jucat un rol de pionierat in extinderea hotelurilor si resorturilor marca Oberoi in lume, brandul Oberoi ajungand sa reprezinte hotelurile de lux in adevaratul sens al cuvantului. Mohan Singh Oberoi este cel „vinovat†si de introducerea hotelurilor Oberoi pe harta internationala a calatoriilor de lux, prin deschiderea mai multor noi hoteluri de lux in Mauritius, Indonesia, Egypt si India, in destinatii turistice extrem de importante precum Jaipur, Agra, Udaipur, Ranthambhore si Mashobra, in Himalaya. Oberoi a impulsionat dezvoltarea acestor hoteluri prin abordarea unor destinatii cu totul noi, redefinind standaredele arhitecturale si designul in industria ospitalitatii de lux.
Recent, hotelul Oberoi Vanyavilas din Ranthambhore a fost clasat cel mai bun hotel din lume, in revista Travel&Leisure in urma unui sondaj realizat printre cititori. Acest sondaj este recunoscut ca fiind clasamentul cel mai venerat din industria turismului deoarece citirorii sunt cei care determina in final excelenta in calatorii. in acelasi sondaj, hotelurile Oberoi Vanyavilas din Ranthambhore, Oberoi Amarvilas din Agra, Oberoi Rajvilas din Jaipur si Oberoi Udaivilas din Udaipur au fost cotate pe locul 1, 2, 3 si respectiv 4 in Asia si pe locurile 1, 5, 3 si 15 in intreaga lume.