Angajatii din ospitalitate cred in valoarea serviciilor pentru clienti
Angajatii din ospitalitate cred in valoarea serviciilor pentru clienti
in industria ospitalitatii, calitatea serviciilor poate reprezenta diferenta dintre o experienta pozitiva si una nefericita. Un studiu recent efectuat de HR Solutions, firma specializata in analiza activitatilor angajatilor, a indicat faptul ca angajatii hotelurilor, resorturilor si casinourilor recunosc importanta furnizarii serviciilor de calitate catre clienti.
Potrivit bazei de date normativa a HR Solutions, care contine raspunsurile a peste 240.000 de angajati din aproape 300 de companii, 70% din angajatii care lucreaza in industria ospitalitatii considera ca membrii echipei din care fac parte detin aptitudinile necesare pentru a furniza cele mai bune servicii. in timp ce 77% din angajatii industriei au spus ca organizatia lor este dedicata calitatii serviciilor, numai 54% din angajati cred ca politicile administrative de la locul de munca si practicile companiei promoveaza cele mai eficiente servicii pentru clienti.
„Cele mai multe companii inteleg importanta fuirnizarii de servicii exceptionale pentru clienti si sunt dispuse sa faca tot posibilul pentru a depasi asteptarile clientilorâ€, a spus Chris Dustin, vicepresedinte executiv al departamentului de vanzari de la HR Solutions. „Pentru acele organizatii care nu ofera astfel de servicii, sunt predispuse a intampina riscul pierderii nu numai a clientilor actuali, dar si a angajatilor cei mai buniâ€, a mai subliniat Dustin.
66% din angajatii din industria ospitalitatii spun despre colegii lor din companie ca manifesta o atitudine de grija si atentie reala pentru consumator. Multi angajati din ospitalitate cred ca competitorii lor furnizeaza clientilor servicii mai bune decat companiile din care fac ei parte. De fapt, numai 54% din acesti angajati considera ca serviciile companiei lor au o calitate mai buna decat cele ale competitorilor, cu toate acestea72% din angajatii care lucreaza in industria ospitaluitatii cred ca organizatia din care fac parte este foarte implicata in procesul de imbunatatire a calitatii serviciilor in ofertele sale. Interesant este faptul ca 66% din angajati vor sa fie oaspeti in compania in care lucreaza.