O noua strategie de promovare a turismului romanesc

O noua strategie de promovare a turismului romanesc
person Horeca
access_time_filled

O noua strategie de promovare a turismului romanesc

Pentru valorificarea si promovarea potentialului turistic al municipiului Bucuresti, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va achizitiona o strategie de promovare turistica a Capitalei si va contribui la implementarea acesteia, se anunta intr-un comunicat MDRT.

bucuresti

Demersul ministerului urmeaza recomandarile studiilor efecutate pentru elaborarea brand-ului turistic national, Bucurestiul fiind principala destinatie din Romania pentru turismul de tip city-break, cu mare potential de dezvoltare pe segmentul de turism cultural.

Proiectul va fi finantat din fonduri externe nerambursabile in limita sumei de 430.000 lei fara TVA, prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5, operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.

Anuntul de intentie pentru achizitionarea serviciilor de elaborare a¾Strategiei de promovare a Municipiului Bucuresti ca destinatie turistica” va fi publicat  pe portalul www.e-licitatie.ro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302