McDonald’s revoluţionează procesul de comandare al meniurilor
McDonald’s își propune să revoluționeze modul în care clienții își pot comanda meniurile în restaurante, înlocuind parțial casierii și utilizarea bancnotelor, cu terminale touchscreen și carduri magnetice, în cele 7000 de unități ale sale deschise în Europa, potrivit Financial Times.
„Comandarea mâncării la McDonald’s a fost aceeași tip de 30-40 de ani de zile”, a declarat Steve Easterbrook, președintele McDonald’s Europa. Această mișcare este parte din încercările noastre de a atrage tot mai mulți clienți care dispun de bani cash, iar pentru a atinge acest obiectiv am decis că e timpul ca restaurantele noastre să fie mai convenabile și mai accesibile. Odată cu introducerea terminalelor touchscreen magazinele vor fi renovate, programul de deschidere va fi extins, iar clienții se vor bucura de meniuri noi. De asemenea, acest mod de a plăti va permite companiei să introducă diverse scheme de loialitate, promoții sau reduceri”, a mai precizat Easterbrook.
„Cei peste două milioane de clienți pe zi, din Europa, cu siguranță se vor bucura de aceste schimbări, și asta pentru că durata unei tranzactii va fi mai mică cu aproape patru secunde mai puțin pentru fiecare client. Pe lângă toate acestea, noul sistem ne va permite sa adunăm mai multe informații despre obiceiurile de consum ale clienților noștri”, susține președintele McDonald’s Europa.
De altfel, McDonald’s a anunțat că, pentru început, plățile fără contact vor fi introduse în țări precum Marea Britanie, Franța și Spania.
Despre McDonald’s
McDonald’s deținea la sfârșitul anului trecut 33.737 de unități deschise în intreaga lume. În România, McDonald’s deține o rețea de 62 de restaurante în 21 de orașe (București, Cluj, Suceava, Pitești, Ploiești, Timișoara, Brașov, Oradea, Constanța, Iași, Arad, Galați, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Buzău, Deva, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Piatra Neamț), cu peste 140.000 de clienți zilnic.