Consumatorii de restaurante comandă din ce în ce mai mult online
Operatorii de restaurante care oferă servicii de catering ar trebui să acorde o importanță din ce în ce mai mare sistemelor proprii de comenzi online. Un studiu recent despre percepția consumatorilor de restaurante asupra comenzilor electronice de mâncare, condus de celebrul Centrul de Cercetări în Industria Ospitalității al Universității Cornell din America, relevă o tendință din ce în ce mai accentuată a consumatorilor de restaurante de a comanda online, în principal datorită comodității și a percepției de control pe care o resimt aceștia.
Aproape jumătate dintre cei chestionați au comandat mâncare online de la diverse restaurante, însă telefonul rămâne principalul mijloc pentru a comanda al clienților. Pizza ocupă locul 1 în topul celor mai comandate feluri de mâncare online.
„Nu există nicio îndoială: comenzile electronice sunt în creștere. Respondenții studiului au declarat că aproape 40% din comenzile lor sunt realizate online sau prin aplicațiile mobile. În viitorul apropiat vom vedea cu siguranță o creștere semnificativă a numărului de consumatori care comandă online. Operatorii de restaurante trebuie să țină cont de faptul că oamenii care comandă online sunt în principal oameni tineri și clienți obișnuiți ai restaurantelor, mult mai mult decât cei care nu comandă online”, a declarat Sheryl E. Kimes, conducătorul acestui studiu.
Comoditatea și sentimentul de control sunt esențiale pentru consumatorii care comandă online. În consecință, operatorii de restaurante trebuie să se asigure că sistemele lor de comenzi online oferă utilizatorilor percepția că dețin controlul, dar și că sunt avantajoase și ușor de utlizat.
Studiul „Customer Perception of Electronic Food Ordering” a arătat că principalul motiv care îi inhibă pe cei care nu au comandat online este dorința de interacțiune cu angajații restaurantului, dar teama de noua tehnologie este de asemenea un factor. Studiul a fost efectuat pe 470 de utilizatori de internet