Travel Mix lansează sistemul Travel Teleshopping
Cea de-a XXVI-a ediție a Târgului de Turism al României va beneficia de un bogat program de manifestări conexe și evenimente culturale, printre care se numară și prezentarea sistemului Travel Teleshopping.
Prezentarea în detaliu a noului sistem de promovare va avea loc în Centrul Expozițional ROMEXPO, sala de conferințe din pavilion C3, ora 13:00-13:30. Travel Teleshopping este o nouă formă de prezentare a ofertelor de turism, un sistem care presupune difuzarea sub formă de teleshopping în cadrul televiziunii Travel Mix, a celor mai atractive pachete de turism, precum și expunerea acestora pe un site dedicat www.TravelTeleshopping.ro.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România și reunește peste 110 participanți din 19 țări printre care se numară autorități în domeniu, din România și străinătate, organizații patronale și asociații profesionale, agenții de turism și tour-operatori, hoteluri și pensiuni, organizatori de congrese și turism de afaceri, edituri și instituții culturale.
În principal vor fi prezentate oferte de turism pentru perioada sărbătorilor de iarnă și pentru sejururi la schi, atât în România cât și în străinătate, dar și destinații exotice, programe pentru turism de aventură, turism cultural și de business, turism de tratament și altele.
Canalul de turism Travel Mix, este prezent pe piața din România din 17 martie 2011, dată la care a avut loc lansarea oficială a postului, în cadrul Târgului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului și poate fi recepționat de abonații UPC Digital Național, canalul 309, abonații NextGen Digital Național, Ines IPTV, AdNet Telecom si pe internet la adresa www.travelmix.ro.
Obiectivul Travel Mix este acela de a promova turismul cât mai bine, în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism etc. și de a oferi posibilitatea tuturor să descopere noi destinații turistice.