Primul ghid al staţiunilor balneare româneşti, lansat în Londra

Primul ghid al staţiunilor balneare româneşti, lansat în Londra
person Horeca
access_time_filled

intrareRomânia participă în perioada 7-10 noiembrie la cel mai mare târg internațional de turism adresat exclusiv profesioniștilor – World Travel Market (Londra), care reunește anul acesta nu mai puțin de 4980 de expozanți din 189 de țări. Standul României găzduiește alături de reprezentanții Ministerului Turismului, peste 30 de co-expozanți din domeniu: operatori și agenții de turism, hotelieri, transportatori, asociații de promovare și reprezentanți ai autorităților publice locale.
Potrivit ministerului Turismului, valorile care stau la baza baza promovării Romaniei ca destinatie turistică și care, totodată, ne diferențiază de alte destinații participante la târg, sunt natura intactă, moștenirea culturală unică și stilul de viață autentic din zonele rurale.
Programul MDRT de promovare a României este centrat pe cele șase produse turistice românești stabilite ca prioritare pe termen mediu: circuite culturale, turism rural, natură salbatică și parcuri naturale, turism de sănătate și de întreținere, turism activ și de aventură, „city breaks”.
Promovarea României la acestă manifestare include un eveniment de lansare a broșurii privind turismul balnear din România, intitulat „Ghidul Stațiunilor Balneoclimaterice”, primul material de acest gen realizat în România în ultimii 20 de ani. bai2La prezentare au participat 11 companii britanice care și-au arătat interesul pentru stabilirea de parteneriate cu operatorii și hotelierii români care acționează în turismul balnear. „România are un uriaș potențial pentru piața de turism balnear. Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a început primele acțiuni concrete de dezvoltare și promovare a acestui tip de produs turistic, iar primele reacții sunt încurajatoare” a declarat Emilian Imbri, consilier al ministrului dezvoltării regionale și turismului.
Ghidul lansat la Londra conține informații despre tradiția, factorii terapeutici, facilitățile de tratament, indicațiile terapeutice, spațiile de cazare și alte posibilități de petrecere a timpului liber pentru 34 de localități din România cu infrastructură balneară și care au mari posibilități de dezvoltare.
„Vrem să deschidem piața britanică pentru turismul balnear, care nu a fost promovat până acum în acest spațiu. Practic, segmentul balnear a devenit o prioritate pentru România odată cu lansarea de anul trecut a brandului turistic”, a declarat și Maria Iordache, directorul Biroului de Promovare a Romaniei la Londra.
Standul României la World Travel Market este organizat de Ministerul Turismului, acțiunea fiind inclusă în programul anual de promovare a turismului românesc și susținut din fonduri europene alocate României în cadrul operațiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinație turistică. Operațiunea se derulează prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenție 5.3 „Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”.
Pe durata manifestării vor avea loc întâlniri ale delegației MDRT cu reprezentanți ai firmelor de turism, companiilor aeriene de transport, organizatori, oficiali ai altor țări prezente la WTM și cu presa internațională.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302