Agenţiile de turism din România, în vizită oficială în Bulgaria
ANAT și Ambasada Bulgariei din România derulează în perioada 2-3 februarie 2012, la Veliko Tarnovo, un eveniment de promovare pentru agențiile de turism din România a potențialului turistic, cultural și balnear din Bulgaria. Presa a fost și ea invitată să se alăture celor peste 50 de agenții de turism membre ANAT, în această acțiune organizată de ministerul de turism al Bulgariei, Patronatul Balnear Bulgar și Asociația Patronală Hoteluri-Restaurante din Bulgaria, prima mare acțiune din anul 2012 care face parte dintr-o campanie mai amplă de prezentare a țării vecine.
Președintele ANAT, Corina Martin se întâlnește cu ministrul de Turism al Bulgariei, Ivo Marinov, cu Președintele Patronatului de Turism Balnear și Spa din Bulgaria, Stefan Sharlopov și cu președintele Asociației Patronale de Hoteluri-Restaurante din Bulgaria, Blagoi Ragin.
„Salutăm și ne alăturăm efortului gazdelor de a încadra această acțiune în contextul mai larg al abordării problemelor de turism din perspectiva bilaterală și de identificare a unor soluții comune pentru creșterea circulației turistice dintre cele două țări. Evenimentul reprezintă pentru noi și un model de bune practici în ceea ce privește parteneriatul pe care instituții ale statului din țara vecină înțeleg să-l aibă cu asociațiile patronale, în vederea promovării eficiente a destinației turistice Bulgaria. Apreciem succesul unei astfel de politici în care eforturile conjugate în parteneriat public-privat generează soluții concrete și plusvaloare”.
Evenimentul face parte din campania amplă pe care o desfășoară ANAT, de promovare a destinațiilor externe pe piața românească, evenimente similare fiind derulate cu autoritățile publice și birourile de turism din Grecia, Cipru, Israel, Austria, Moldova, Mexic, Japonia, etc.