Seminar de Mystery Shopping pentru companiile din Ospitalitate

Seminar de Mystery Shopping pentru companiile din Ospitalitate
person Horeca
access_time_filled

Managerii din industria ospitalității care doresc să testeze calitatea serviciilor oferite în propria unitate și să măsoare gradul de satisfacție al clienților sunt invitați pe 23 martie la București, pentru a participa la seminarul „Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping”. Evenimentul este organizat de compania VBS Business Solutions – companie specializată în studii de Mystery Shopping – și va avea loc la hotelul Grand Hotel Continental.
testSeminarul este dedicat companiilor orientate spre client: manageri, antreprenori, specialiști în HR, marketing, Customer Care și Calitate, pot afla avantajele oferite de evaluarea clienților prin Mystery Shopping.
Activitatea de Mystery Shopping reprezintă o cercetare calitativă de marketing, care presupune evaluarea obiectivă de către un client sub acoperire a serviciilor oferite de către personalul din „front line” (amabilitatea, corectitudinea și cunoștințele angajaților, pașii vânzării, produsele oferite, timpul de așteptare etc.) printr-un chestionar completat ulterior sau o descriere narativă, care este în concordanță cu cerințele impuse de client, criteriile de performanță stabilite anterior, precum și normele de excelență internaționale specifice acelui sector de activitate. Ideea de bază este centrată pe faptul că niciodată nu vom putea îmbunătăți ceva care nu este monitorizat și măsurat.
Printre avantajele oferite companiilor de serviciul de Mystery Shopping, organizatorii seminarului menționează:
•  Posibilitatea de a vedea prin ochii clienților obișnuiți serviciile oferite, așa cum sunt percepute de aceștia;
•  Avantajul de a contribui la fidelizarea clienților, printr-un serviciu superior, care va duce automat la creșterea profitabilității firmei;
•  career2Evaluarea performanțelor angajaților și identificarea domeniilor pe care trebuie să vă axați pentru un eventual training, pentru a putea menține la un standard înalt calitatea serviciului oferit;
•  Aplicarea permanentă de către salariați a standardelor și normelor interne;
•  Menținerea aceluiași standard de calitate în oricare din unitățile proprii sau de franciză;
•  Evaluarea serviciului oferit de firmă în raport cu serviciile firmelor concurente, aflarea atuurilor și punctelor slabe ale acestora;
•  Promovarea produselor și expunerea adecvată a acestora de către unitățile cu amănuntul partenere prin oferirea de recompense pentru personalul de vânzări (firme producătoare sau de distribuție);
•  Vă puteți bucura de confortul pe care îl aveți atunci când știți că vă puteți lăsa afacerea pe mâini bune, iar clienții vor beneficia mereu de servicii de calitate.
Pentru mai multe informații despre seminarul din 23 martie vă puteți adresa organizatorilor la adresa de email: solutii@solutiideafaceri.ro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302