45.000 de consumatori români au sărbătorit St Patrick’s Day

45.000 de consumatori români au sărbătorit St Patrick’s Day
person Horeca
access_time_filled

Peste 45.000 de consumatori din România au sărbătorit pe 17 martie St. Patrick’s Day (Ziua Națională a Irlandei), alături de brandul de bere Guiness, unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Cu această ocazie au fost organizate evenimente în 32 de orașe din România.
La nivel mondial, peste 430.000 de oameni din 161 de țări și-au unit forțele cu această ocazie pentru a stabili două noi recorduri mondiale care să marcheze St. Patrick’s Day și care să transforme oficial această zi în „The Friendliest Day of The Year”.

centru

Pentru a certifica faptul că 17 martie 2012 a fost oficial „The Friendliest Day of The Year”, reprezentanții Guinness World Records au petrecut mai mult de 12 ore contorizând minuțios numărul persoanelor care au făcut angajamentul online și numărul celor care au participat efectiv la evenimentele de St. Patrick’s Day din toată lumea, cu scopul de a obține cele două titluri – Cele mai multe angajamente online față de o campanie și Cea mai mare petrecere de St. Patrick’s Day.
Cu participarea surprinzătoare a 435.456 oameni care au susținut campania în numele prieteniei, GWR a confirmat stabilirea celor două noi recorduri mondiale, transformând oficial St. Patrick’s Day în „The Friendliest Day of The Year”.
afisguinnessAcesta este primul parteneriat realizat între brandul Guinness și Guinness World Records, din 2001 și până acum, de când Diageo, proprietarul Guinness, a vândut GWR, autoritatea universală pentru realizarea recordurilor.
De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Guinness este o bere premium care se face din apă, malț, orz, hamei și drojdie de bere, un mix unic care îi conferă culoarea rubinului închis. Cu o aromă unică de orz prăjit și caramel care îi dă o notă distinctă, berea Guinness este savurată în peste 150 de țări, până în Barbados, Nigeria și Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridică la peste 10 milioane de pahare.
URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent atât pe piața berii, cât și pe cea a băuturilor răcoritoare și a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini și Bilbor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302