Directorul de marketing Kandia: Sectorul horeca este foarte atractiv

Directorul de marketing Kandia: Sectorul horeca este foarte atractiv
person Horeca
access_time_filled

Directorul de marketing al Kandia Dulce, Gabriela Munteanu ne-a povestit aseară, în cadrul unui eveniment de relansare a brandului Kandia, despre piața de ciocolată din România, despre reinventarea Kandia, dar și despre planurile companiei în ceea ce privește industria ospitalității.

k3

Brandul Kandia s-a relansat oficial pe piață, aducând schimbări majore atât în ceea ce privește rețeta, gama de sortimente, cât și în ceea ce privește forma și ambalajul. Schimbarea principală pe care Kandia o aduce acum consumatorilor este însă noua rețetă. „Abundența celui mai important ingredient – masa de cacao, textura fină și complexitatea aromelor întregesc gustul plăcerii. Procentul de cacao care a diferențiat mereu Kandia de celelalte tablete de ciocolată are un conținut mai ridicat în noua rețetă, ceea ce oferă un gust intens de ciocolată. Rețeta ciocolatei s-a modificat din punct de vedere al proporțiilor și tipurilor de ingrediente”, a declarat Gabriela Munteanu, directorul de marketing Kandia Dulce.
Potrivit acesteia schimbarea a venit natural, o dată cu schimbarea gusturilor consumatorilor, care sunt din ce în ce mai exigenți. „Am ținut cont de ceea ce se întâmplă pe piața de ciocolată – să nu uităm că această noupiață este dominată de ciocolata cu lapte – dar și de percepția consumatorilor despre Kandia „.
Întrebată dacă românii sunt mari consumatori de ciocolată, Gabriela Munteanu ne-a spus că din contră, în România este cel mai mic consum de ciocolată pe cap de locuitor din Uniunea Europeană. „Acest lucru nu ne sperie ci din contră, vedem această piață ca pe o oportunitate de creștere”.
În ceea ce privește prezența Kandia în sectorul Horeca, Gabriela Munteanu ne-a declarat „Deși suntem la început în ceea ce privește acest sector, vedem în Horeca o piață extrem de atractivă, deoarece consumul este mare acolo. Cu siguranță ne vom concentra atenția mai mult pe acest sector, în viitor„.

kandia10

Noua gamă Kandia cuprinde: Kandia cu iaurt și vișine, Kandia cu iaurt și zmeură, Kandia cu merișoare și biscuiți amaretti, Kandia cu zmeură și bezea, Kandia cu alune, Kandia cu lapte, Kandia cu biscuiți și cremă frișcă, Kandia cu 75% cacao, Kandia cu 55% cacao, Kandia cu trufe, Kandia cu cafea și Kandia 45% cacao.
Kandia Dulce este cel mai mare producător român de dulciuri, ce administrează branduri cu tradiție precum Kandia, Laura, Măgura, Rom, Silvana sau Sugus și, mai nou, Primola, Anidor, Novatini și Ulpio.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302