Subway a deschis primul restaurant din România şi are în plan încă 40

Subway a deschis primul restaurant din România şi are în plan încă 40
person Horeca
access_time_filled

Cel mai mare lanț de restaurante tip fast-food din lume, Subway a inaugurat astăzi la București primul restaurant din România, în Piața Victoriei, iar reprezentanții companiei au anunțat oficial că vor deschide 40 de restaurante în țara noastră, în următorii 4 ani. Până la sfârșitul acestui an, lanțul american Subway va mai deschide restaurante și în alte orașe mari ale României, precum Iași sau Cluj.

inaugurare

„Misiunea globală a lanțului Subway este să fie franciza nr.1 în industria restaurantelor cu servire rapidă, ca număr de locații și calitate în servirea consumatorilor”, a declarat Rumen Radev, Agent de Dezvoltare Subway.
În ceea ce privește primul restaurant Subway din România acesta are o capacitate de 42 de locuri și se adresează persoanelor care își doresc o mâncare de calitate, servită rapid. „În România am observat o cerere în creștere de noi branduri gastronomice, mai mult decât în oricare altă țară din Europa Centrală și de Est. Tot mai mulți români sunt concentrați pe dezvoltarea carierei, unul din motivele pentru care există nevoia de mâncare calitativă, servită rapid. Restaurantele Subway se poziționează sub platforma Eat fresh, care înglobează aceste aspecte identificate la consumatorii români”, a mai declarat Agentul de Dezvoltare Subway, Rumen Radev.

radev1

(Rumen Radev și Cristian Ștefănescu)

Cristian Ștefănescu, francizat Subway, a declarat că restaurantul din Piața Victoriei reprezintă primul pas făcut de franciza Subway pe piața locală. „Unitatea se adresează persoanelor care își doresc să se bucure alături de prieteni sau familie de o masă gustoasă, nutritivă și proaspătă, preparată chiar în fața lor. Sunt încrezător că, împreună cu echipa pe care o conduc, vom reuși să fim la înățimea standardelor internaționale Subway”, a declarat Cristian Ștefănescu.
Specificul restaurantelor SUBWAY® îl constituie sandwich-urile submarin („SUBs”), preparate și în combinații alese de consumator. Pentru cei care sunt atenți la greutate sau urmează un regim alimentar anume, există gama de SUB-uri cu un conținut de 6g de grăsime sau chiar mai puțin, detalii nutriționale specifice și un instrument de comparare a datelor nutriționale pentru fiecare produs pe www.subwayro.com.
Meniu
Meniul disponibil în restaurantele din România este compus din: 15 SUB-uri de bază, salate, tortillas, fursecuri, chips-uri, băuturi carbonatate și necarbonatate, ceaiuri și specialități din cafea produsă sub marca proprie SUBWAY®. Carnea este pregătită exclusiv pe grătar sau în cuptor, legumele sunt mereu proaspete, iar pâinea și fursecurile sunt coapte pe întreg parcursul zilei.
sandwichPrețurile au fost selectate astfel încât să acopere puterea de cumpărare locală, iar durata medie de preparare a unui SUB este de 2.20 minute ” de la „Bine ați venit!” la „Poftă bună!”. SUB-urile de 15 cm pot fi transformate în salate sau tortillas, dar se pot comanda și Giant SUBs de 46, 92 și 184 cm.Â
Catering & delivery
De la adunări mici, până la întâlniri de afaceri, restaurantele SUBWAY® oferă opțiunea de catering și meniuri după preferințele fiecărui consumator. Rețeaua SUBWAY® va pune la dispoziția clienților săi și serviciul de livrare la domiciliu. Acesta va deveni disponibil în momentul în care se vor deschide suficiente unități care să acopere aria de livrare și vor putea furniza servicii de cea mai înaltă calitate.
Ce înseamnă să fii francizat SUBWAY®
Intrarea în echipa SUBWAY® înseamnă oportunitatea de a deține propria afacere, deja consacrată, care oferă: una dintre cele mai mici investiții de pe piață, operațiuni accesibile, program flexibil, suport și advertising internațional, regional și local, un program de training de 2 săptămâni, informații permanente pentru francizat și echipa sa, asistență în dezvoltarea restaurantului, negocieri ale contractelor de închiriere, ghidare în realizarea construcțiilor și multe altele. În plus, francizatului nu i se cere experiență în industrie, ci trebuie doar să urmeze tiparele globale ale francizei SUBWAY®. După lansare, francizații plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialitățile de franciză și 4.5% pentru fondul de advertising.
Agentul de Dezvoltare responsabil pentru francizele SUBWAY în România este Rumen Radev, în parteneriat cu Ivan Todorov, Agent de Dezvoltare pentru România și Bulgaria.
Despre restaurantele SUBWAY®
Rețeaua de restaurante SUBWAY® a fost fondată în 1965 de către Fred DeLuca și Dr. Peter Buck. Parteneriatul lor, care continuă și astăzi, a marcat începutul unei călătorii remarcabile, prin care mii de oameni au reușit să își construiască o afacere de succes.
Astăzi, brandul SUBWAY® este rețeaua de restaurante nr. 1 ca număr de unități, cu mai multe locații decât oricare alt lanț din industria restaurantelor cu servire rapidă – peste 36.500 de locații în 100 de țări. Mai mult, în 2010, brandul SUBWAY® s-a clasat în sondajul Zagat® ca alegerea nr. 1 a consumatorilor în categoriile „Cel mai popular”, „Servicii de top” și „Alegeri sănătoase”.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302