Grupul hotelier Louvre se extinde. România e în plan
Grupul hotelier francez Louvre continuă strategia ofensivă de dezvoltare la nivel european. În prima jumătate a acestui an grupul a deschis 39 de hoteluri noi în Franța și în străinătate (5200 de camere), iar obiectivul pe întreg anul 2012 este de a deschide 76 de hoteluri noi (7416 camere), din care 51 de hoteluri în afara Franței. Potrivit conducerii companiei, numărul hotelurilor operate de grupul Louvre în afara Franței a crescut de la 7% din totalul hotelurilor deținute, în 2007, la 25%, în prezent.
Grupul hotelier Louvre aduce în România brandul Campanile
Reprezentanții grupului hotelier francez Louvre, prezenți la conferința „Hotel Tourism&Leisure Investment Conference” 2012, care s-a desfășurat în București, ne-au declarat că intenționează să lanseze în curând în țara noastră brandul Campanile, în orașele cu peste 300.000 locuitori.
În prezent există 388 de hoteluri marca Campanile în 9 țări din Europa. Grupul Louvre este prezent în România cu 6 hoteluri (500 de camere), prin brandurile sale Golden Tulip și Tulip Inn.
Grupul hotelier Louvre deține în prezent peste 1050 de hoteluri, în 42 de țări. Grupul are în portofoliu 6 branduri: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip și Royal Tulip Luxury Hotels.
Piețe țintă pentru grupul Louvre
Țările emergente reprezintă o prioritate pentru grupul Louvre, iar brandul Golden Tulip a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în aceste țări. În ultimele 6 luni grupul Louvre și-a făcut intrarea în 5 noi țări: Rusia, Algeria, Lituania, Austria și Georgia. Proiectele din aceste țări se vor deschide în perioada 2012-2013 și vor opera în principal sub brandul Golden Tulip. Acestea vor crește numărul țărilor în care operează grupul Louvre la 45.
Grupul plănuiește și extinderea brandului Premier Classe în Germania, unde intenționează să deschidă 35 de hoteluri, în următorii 5 ani, în principalele orașe. Și India rămâne o piață prioritară pentru grupul Louvre, unde operează deja 12 hoteluri sub brandul Golden Tulip și plănuiește să deschidă între 5 și 10 hoteluri pe an, în următorii 5 ani.
Grupul Louvre intenționează să își consolideze prezența și în Franța, în special cu brandul Golden Tulip și brandul Campanile, care trece printr-o etapă de repoziționare.