Tot mai multe restaurante cad pradă insolvenţei

Tot mai multe restaurante cad pradă insolvenţei
person Horeca
access_time_filled

Peste 330 de companii din industria ospitalității și de leisure au intrat în insolvență în al doilea trimestru al anului 2012 în Marea Britanie, cele mai multe insolvențe înregistrându-se din nou în sectorul restaurației, potrivit celei mai recente analize a companiei PwC referitoare la numărul companiilor intrate în insolvență. Potrivit analizei, industria ospitalității și de leisure continuă să fie una dintre cele mai afectate sectoare de criza financiară. 

out2

Totuși, în al doilea trimestru al acestui an, numărul companiilor din industria ospitalității care au intrat în insolvență a scăzut față de primul trimestru al acestui an, cu 22%, se precizează în raport (în primul trimestru 428 de companii au intrat în insolvență, față de 332 în trimestrul al doilea). Această revenire se datorează și împuținării numărului de restaurante și puburi care au intrat în insolvență. Cu toate acestea, restaurantele au fost cele mai afectate de criza financiară și în al doilea trimestru al acestui an, nu mai puțin de 159 de business-uri din sectorul restaurației intrând în insolvență. 
Londra a înregistrat cel mai mare număr de restaurante care au intrat în insolvență  în al doilea trimestru din 2012, comparativ cu alte regiuni din Marea Britanie (56 de restaurante). Doar capitala Marii Britanii a înregistrat 432 de insolvențe în sectorul restaurației din 2010 încoace.
Deși restaurantele au fost cele mai afectate de criză, Robert Milburn de la compania PwC a declarat că „Mâncatul în oraș a devenit un stil de viață pentru mulți consumatori, datorită sporirii accesibilității și a ofertei, în special în segmentul casual dining. Vedem o dezvoltare pe termen lung a acestui sector și noi oportunități de dezvoltare în domeniu”.

out1

Referitor la segmentul puburilor și cluburilor, specialiștii de la PwC au declarat că acesta a fost serios afectat de recesiune și de interzicerea fumatului în același timp. „Și aici se văd efectele reducerii cheltuielilor de consum, însă puburile care vor încerca să se diferențieze doar la capitolul preț nu vor avea de câștigat pe termen lung”, a adăugat Robert Milburn.
Analiza companiei PwC arată că efectele recesiunii economice asupra bugetului alocat activităților de leisure vor continua să fie vizibile și în următoarele 12 luni, însă oamenii nu vor renunța să aloce bani pe activitățile de leisure, fie ei și mai puțini.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302