Tazovsky Vodka lansată de PPD România şi Ogilvy

Tazovsky Vodka lansată de PPD România şi Ogilvy
person Horeca
access_time_filled

TazovkyVodka1PPD România, una dintre cele mai mari companii de marketing, vânzări și distribuție de băuturi alcoolice premium din țară, lansează pe piața românească propriul brand de vodcă: TAZOVSKY Vodka, o vodcă pură, perfect echilibrată, obținută prin distilare inteligentă. Noul brand din portofoliul PPD România a fost dezvoltat de la zero în colaborare cu Ogilvy Group România.
Tazovsky Vodka este primul brand propriu din portofoliul nostru și o nouă provocare pentru PPD România care intră pe un segment de piață extrem de competitiv, cel al brandurilor premium accesibile. Este o piață matură, cu o ofertă variată și cu produse bine stabilite, în care vodca își adjudecă primul loc în vânzări. Studiile de retail audit demonstrează că acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză, iar analiza consumatorului a subliniat oportunitatea imensă pe care o are un brand de vodcă de calitate construit astfel încât să răspundă perfect așteptărilor consumatorului român”, a afirmat Nearchos Papacharalampous, General Manager PPD România.
Produsă după o rețetă originală rusească, TAZOVSKY Vodka este obținută printr-un proces de distilare în 7 pași cu ajutorul unei tehnologii inovative, care transformă un amestec unic de cereale pure într-o băutură perfect echilibrată. Din luna iulie, a început distribuția la nivel național a noului produs.
PPD-Nearchos_Papacharalampous„Consumatorul român este un fin cunoscător al vodcii de calitate, are gusturi sofisticate și este documentat în ceea ce privește raportul preț-calitate. Studiile de cercetare au arătat foarte clar nevoia acestui consumator de a avea un produs nou foarte bun calitativ și un brand cu o abordare inteligentă. Distilarea de 7 ori – proces pe care noi îl numim distilare inteligentă – ne-a ajutat să obținem o vodcă pură, de o calitate extraordinară, apreciată deja de consumatori în toate testele de produs efectuate până acum. Avem convingerea că formula unică Tazovsky va deveni vodca preferată de la prima degustare, iar strategia de brand o va poziționa în mințile și în inimile consumatorilor români”, a adăugat Nearchos Papacharalampous.
Timp de 2 ani, o echipă formată din specialiștii PPD România și Ogilvy au colaborat pentru a realiza un brand de vodcă de la zero, adaptat preferințelor consumatorilor români. Identitatea brandului, designul sticlei, arhitectura de brand, precum și conceptul și strategia de comunicare sunt semnate Ogilvy Group România.
Ogilvy-Loredana_Caradimu„A fost o oportunitate extraordinară să construim în vremuri de criză un brand de la zero, mai ales că aceste ocazii apar extrem de rar în viața unui om de marketing sau de comunicare”, a declarat Loredana Caradimu, New Business & Strategy Director Ogilvy Group România. „Am folosit cei peste 15 ani de experiență în comunicare, cele mai recente instrumente strategice ale rețelei Ogilvy, date de cercetare solide – de la cele demografice până la stil de viață și comportament de consum ” dar și de un număr impresionant de focus grupuri pentru a valida propunerile de ambalaj, nume sau poziționare. Dincolo de toate aceste aspecte firești într-un astfel de proces, am trăit experiența pe care brandul o propune consumatorilor săi – distilarea inteligentă – și asta am făcut noi 2 ani de zile în tot procesul de creație.”

Lansarea Tazovsky Vodka reprezintă un moment de referință în evoluția companiei PPD România care a urmat un proces de permanentă expansiune de la intrarea sa pe piața românească în anul 2007. PPD România, membră a  grupului Photos Photiades Distributors (lider pe piața distribuitorilor de băuturi din Cipru), a intrat pe piață printr-un parteneriat pe termen lung cu Diageo, pentru intregul său portofoliu de branduri, printre care se numără Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, J&B Rare. Ulterior compania și-a lărgit portofoliul prin parteneriate pentru alte branduri premium internaționale precum Camus Cognac, Șampania Lanson, vinurile Barton & Guestier.
„Cu noul brand, Tazovsky Vodka, avem un portofoliu complet de mărci de băuturi alcoolice, obiective ambițioase pe piața băuturilor premium din România și o strategie de business definită pe termen lung.”, a conchis General Managerul PPD România.

Tazovsky Vodka se va distribui atât în retail, cât și in sectorul horeca.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302