Standul României la World Travel Market găzduieşte 36 de expozanţi

Standul României la World Travel Market găzduieşte 36 de expozanţi
person Horeca
access_time_filled

standromaniaRomânia își prezintă oferta de turism și se promovează la târgul internațional de turism World Travel Market, care se desfășoară în perioada 5-8 noiembrie, în capitala Marii Britanii. Standul României, organizat de Ministerul Turismului, găzduiește 36 de expozanți: agenții de turism, hotelieri, transportatori, asociații de promovare și reprezentanți ai autorităților publice locale. Aflat la cea de-a 33-a editie, World Travel Market este cel mai mare târg internațional adresat exclusiv profesioniștilor din domeniu, reunind peste 47.000 de specialiști din industria de travel de la nivel mondial.

Potrivit unui comunicat emis astăzi de Minister, postul „Travel Channel” și MDRT sunt interesați de posibilitatea colaborării pentru continuarea documentarului „Wild Carpathia”. Reprezentanți ai postului de televiziune au discutat pe această temă cu secretarul de stat Cristian Bărhălescu, prezent zilele acestea la Londra cu prilejul Târgului Internațional de Turism World Travel Market ” WTM 2012.

În același context, demnitarul român a avut întrevederi cu reprezentanți ai postului CNN, cu care a discutat despre strategia de promovare a României, în special cu ocazia viitoarei ediții a Festivalului „George Enescu”, dar și ca destinație de city-break. „În ceea ce privește reprezentanții „Eurosport”, aceștia s-au arătat interesați de organizarea, în România, în primăvara anului viitor, a ediției de iarnă a Festivalului Olimpic al Tineretului European – FOTE 2013″, se arată în comunicat.

Prezența României la World Travel Market a creat cadrul pentru stabilirea de contacte între delegația MDRT, condusă de secretarul de stat Cristian Bărhălescu, și profesioniștii din domeniu, dar și pentru discutarea unor viitoare parteneriate destinate accentuării prezenței României pe piața internațională de turism.

targworldtravelmarketÎn prima zi a evenimentului, secretarul de stat Cristian Bărhălescu a avut o întrevedere cu Ivo Marinov, adjunct al ministrului economiei din Bulgaria. Principalele teme de discuție s-au referit la posibila cooperare pentru o promovare comună a celor două țări, din perspectiva Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării și cu privire la organizarea de circuite turistice care să includă destinații din ambele state, destinate în primul rând turiștilor din țări mai îndepărtate, interesați de astfel de produse.

Discuțiile secretarului de stat pentru turism cu Ion Jinga, Ambasadorul României în Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, și cu Alexandru Branea, directorul Institutului Cultural Român de la Londra, s-au axat pe prezența României în Marea Britanie nu doar ca destinație de turism, ci și din punct de vedere cultural. „Activitatea ICR de promovare a culturii românești asigură o susținere consistentă promovării României ca destinație de turism, având în vedere că circuitele culturale sunt o componentă importantă a brandului de turism al României și că parte din consumatorii de cultură vin în țară ca turiști, iar turiștii ajunși în România pentru alte interese intră, într-un fel sau altul, în contact cu cultura românească.”, se precizează în comunicat. În viitor, birourile din Londra ale celor două instituții ” reprezentanța ICR și biroul de promovare și informare turistică al MDRT – intenționează să deruleze în parteneriat acțiuni care să genereze interes pentru publicul țintă comun.

WTM este cel mai mare târg internațional adresat exclusiv profesioniștilor din domeniu. Ediția anterioară a avut 4890 expozanți din 189 țări/regiuni, standul Romaniei găzduind atunci 30 de expozanți.

Activitățile de promovare a brandului național de turism în cadrul târgurilor de turism reprezintă cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate României în cadrul operațiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinație turistică, prin definirea și promovarea brandului turistic național. Operațiunea se derulează prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenție 5.3 „Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”.

Mai multe informații despre ediția din acest an a târgului World Travel Market găsiți aici.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302