Ce poate învăţa industria ospitalităţii de la Steve Jobs
Companiile din industria ospitalității pot învăța multe lucruri de la co-fondatorul Apple, Steve Jobs, atunci când vine vorba de inovație și sustenabilitate, au concluzionat personalități de seamă din industrie, în cadrul unei dezbateri organizate recent de London Laussane Society. Specialiștii au dezbătut modalitățile prin care industria ospitalității poate progresa, învățând de la „părintele” Apple.
„Mi-aș dori ca hotelurile și restaurantele să cheltuiască mai mulți bani pe dezvoltarea studenților care vor să facă o carieră în industria ospitalității, precum și pe cercetare și dezvoltare, astfel încât să ducem cu adevărat industria ospitalității la un alt nivel”, a declarat Patrick Willis, Director Executiv Marlon Abelo Restaurant Corporation (MARC).
Cercetare și dezvoltare
O persoană care a trasat trenduri majore a fost părintele Apple. Steve Jobs a cheltuit mai mulți bani pe cercetare și dezvoltare decât orice altă companie din lume ” poate și de aceea a transformat compania lui într-una din cele mai de succes companii din lume.
„Există foarte puțină creativitate în industria food&beverage de exemplu, în momentul de față. Trebuie să ne întoarcem mult în timp în urmă pentru a vedea ultima dată când industria ospitalității a făcut ceva care a schimbat cu adevărat modul în care oamenii își trăiesc viața”, a declarat Profesorul Geoff Booth, directorul School of Hospitality, Westminster Kingsway College. Acesta a adăugat că Steve Jobs a îndrăznit să facă ceea ce niciun director financiar din lume nu ar fi fost de acord. „Din păcate în industria ospitalității nu prea avem astfel de oameni”, a mai spus Geoff Booth.
Inovație
David Laurence, membru Hotel, Catering&Institutional Management Association, a fost de acord că firmele din industria food&beverage sunt cu mult în urma altor industrii în ceea ce privește inovația.
„Oamenii din publicitate sunt o sursă incredibilă de creativitate, ei trăiesc și respiră pentru următoarea mișcare, pentru idei mereu noi. Este o piață extrem de creativă iar companiile din industria ospitalității ar putea învăța îngrozitor de mult de la modul acestora de a inova, de a veni mereu cu ceva nou”, a punctat David Laurence.
Promovarea bunelor practici
Specialiștii au dezbătut și modul în care industria ospitalității poate deveni mai sustenabilă. Profesorul Booth crede că totul începe prin a promova bunele practici din industrie în rândul studenților care vor să facă o carieră în ospitalitate. „Este vital să inserăm bunele practici din industria ospitalității în curricula universitară, mai ales cînd vine vorba de sustenabilitate. Nu putem să ne uităm doar la beneficiile pe termen scurt, trebuie să fim capabili să dezvoltăm afaceri durabile”, a mai precizat Directorul Executiv School of Hospitality.
Sursa: www.bighospitality.co.uk