InterContinental Hotels Group a deschis un hotel la fiecare 39 de ore în 2012
Grupul hotelier InterContinental Hotels Group a deschis în medie un hotel la fiecare 39 de ore în 2012, adăugându-și în portofoliu 226 de hoteluri noi însumând 34.000 de camere, au anunțat oficial reprezentanții companiei. Pe lângă deschiderile de noi hoteluri compania a lansat anul trecut 2 branduri hoteliere noi, și anume EVEN Hotels, al 8-lea brand al IHG, și HUALUXE, conceput special pentru China, acesta fiind cel de-al 9-lea brand din portofoliul IHG.
În prezent, portofoliul IHG cuprinde 4602 de hoteluri la nivel mondial sub 9 branduri diferite, totalizând 676.000 de camere, se arată într-un comunicat de presă.
Perspectivele de creștere pentru IHG rămân puternice, compania semnând aproape zilnic pentru câte un hotel în 2012, și anume pentru 356 de hoteluri, însumând 54.000 de camere, un rezultat notabil având în vedere mediul financiar provocator de pe multe piețe. În total InterContinental Hotels Group are 1053 de hoteluri în pipeline (169.000 de camere) și deține 12% din totalul proiectelor hoteliere active din pipeline, de la nivel mondial.
Brandul Holiday Inn Express continuă să fie cel mai puternic motor de creștere al IHG, cu 452 de hoteluri (52.000 de camere) programate să se deschidă sub acest brand la nivel mondial, în următorii 3 până la 5 ani.
Hotelurile din portofoliul IHG angajează în toată lumea peste 350.000 de oameni, iar planurile de creștere ale companiei înseamnă încă 90.000 de locuri de muncă create în următorii ani, se mai arată în comunicatul de presă.