Mareea: Interesul românilor pentru destinațiile interne a crescut cu peste 15%
Mareea, touroperatorul numărul 1 pentru litoralul românesc, anunță ca urmare a participării la Târgul de Turism al României, creșterea interesului turiștilor români pentru destinațiile interne cu peste 15% față de anul trecut.
„Principalele destinații interne solicitate în cadrul TTR pentru zona de litoral au fost îndreptate, în special pentru pachetele de tip early booking, care au până la sfârșitul lunii reduceri de până la 25%, către unitățile hoteliere de 3 și 4 stele, din stațiunile Mamaia, Eforie Nord, Jupiter și Venus. Pentru zona montană și balneară, solicitările s-au concentrat în principal către aceleași categorii de hoteluri, din următoarele stațiuni: Băile Felix, Vatra Dornei, Poiana Brașov, Predeal și Sinaia„, se arată într-un comunicat emis de Mareea.
În privința destinațiilor externe, touroperatorul consideră anul 2013 ca fiind anul Greciei, de data aceasta însă, fiind solicitate zonele insulare, precum: Thassos, Rhodos, Kos, Creta și Corfu.
Mareea a fost prezentă la TTR cu o serie de standuri ce au însumat peste 200 mp de suprafață de expunere, investiția realizată fiind semnificativă. Pe întreaga durată a târgului de turism, Mareea a reușit vânzări directe de peste 500.000 euro, aproximativ 1500 de pachete turistice, și a înregistrat peste 10.000 de vizitatori.