Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?

Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?
person Horeca
access_time_filled

customercareVBS – Business Solutions investește în educarea antreprenoriatului și orientarea companiilor spre client prin efectuarea a opt studii de Mystery Shopping pe sectoare precum horeca, retail, bancar, medical sau farma și prin susținerea seminariilor: „Concurența ta știe mai multe despre clienții tăi decât tine?”, în principalele orașe ale țării.

În cadrul acestor seminarii vor fi abordate teme precum:

  •  Orientarea spre Client – o investiție strategică
  •  Costul pierderii unui Client 
  •  Nouă reguli de aur privind „Vocea Clienților”  
  •  Limitele chestionarelor de satisfacție 
  •  Alte metode valoroase pentru a obține informații despre Clienții tăi și despre Concurență 
  •  Mystery Shopping ” barometrul satisfacției clienților și eficienței angajaților

Programul seminariilor este următorul: București – 17 Aprilie, Brașov – 23 Aprilie, Cluj – Napoca – 25 Aprilie, Constanța – 23 Mai,  București – 31 Mai, Iași – 19 Iunie,  Timișoara – 27 Iunie.

Studiile de Mystery Shopping efectuate de VBS – Business Solutions în ultimele 18 luni scot în evidență faptul că, în România, conceptul de „customer service” rămâne încă un vis frumos, cel puțin în domeniile analizate.

„Hotelurile de 5 stele inspiră, oriunde s-ar afla, eleganță, lux, rafinament și servicii premium sau cel puțin așa ar trebui, însă un studiu de Mystery Shopping telefonic a arătat că doar în 30% din cazuri nevoile clienților sunt chestionate și apoi satisfăcute. Recepționerii plictisiți sau cei care nu cunosc serviciile oferite de hotel sunt încă destul de frecvenți, de vreme ce, în jumătate din cazuri aceștia au avut dificultăți în a-și prezenta oferta când au fost contactați telefonic”, potrivit VBS – Business Solutions.

Într-un alt studiu de evaluare efectuat la lanțurile de restaurante și pizzerii, Cosmina Voichița Meseșan, General Manager VBS – Business Solutions, relata că: „În ceea ce privește deschiderea spre o ascultare activă, doar într-un singur caz din cele doisprezece analizate ospătarul a fost interesat de un feedback real din partea clientului: dacă a fost bună mâncarea, dacă le-a plăcut servirea, restaurantul sau ambianța. Probabil că această reticență față de a solicita feedback de la clienți și a fi deschis la orice sesizare din partea acestora a dus la progresul lent al îmbunătățirii calității serviciilor, nemaivorbind de interesul încă scăzut, deși vital, pentru Cercetări de Marketing sau Mystery Shopping. Relatând acest aspect aș dori să revin la o veche întrebare „Cum poți să îmbunătățești ceva ce nu este evaluat și măsurat?

servireBeneficiile orientării spre client și a monitorizării continue:

  •  Menține un grad ridicat de retenție a Clienților, care duce automat la creșterea profitabilității.
  • Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă a nevoilor Clienților sau de neindentificarea la timp a problemelor cu care se confruntă aceștia. 
  • Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaților și reducând fluctuația personalului.
  • Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienții devin avocați ai brand-ului tău.

Pentru detalii despre seminarii și despre studiile de mystery shopping puteți contacta reprezentanții VBS – Business Solutions la tel. 0725 928.600 & 0751 090.012 sau la adresa de email evenimente@solutiideafaceri.ro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302