Strategii Social Media&Mobile pentru industria turistică

Strategii Social Media&Mobile pentru industria turistică
person Horeca
access_time_filled

strategiionlineHotelul Ramada Bucharest Parc din București găzduiește miercuri, 10 aprilie, o conferință extrem de interesantă pentru operatorii de turism, „Social Media&Mobile Strategies for Travel Industry Conference”, organizată de agenția Eventur. Conferința va fi structurată în 2 componente principale: componenta Social Media și componenta Mobile Strategies.

„Începând cu Social Media, prima componentă a conferinței, ne propunem să subliniem faptul că internetul a influentat puternic comportamentul turistului în 2012. Acesta este din ce in ce mai conectat la mediul online, mai bine informat și mai hotărât să achiziționeze servicii turistice prin intermediul rețelelor sociale. A doua componentă a conferinței este dedicată tehnologiilor și aplicațiilor pentru smartphone-uri. În 2012 peste 45% din turiști au căutat informații despre călătorii sau infrastructură turistică direct de pe telefon și 15% au emis rezervări. Se estimează că în 2013 numărul căutărilor de pe smartphone-uri și tablete îl va depăși pentru prima oară în istorie pe cel de pe calculatoare. Mizele nu au mai fost niciodată la un nivel atât de ridicat și de profitabil”, spun organizatorii pe site-ul evenimentului.

Evenimentul se adresează managerilor/coordonatorilor departamentelor de marketing din cadrul agentiilor de turism, reprezentanților lanțurilor hoteliere și companiilor aeriene, dezvoltatorilor de tehnologii și aplicații pentru smartphone-uri și tablete și consultanților în turism și marketing online.

strategiimobile

Subiecte țintă:

1.  Cum poate social media să schimbe fundamental comportamentul unui turist și cum se poate folosi acesta de un smartphone într-o călătorie.
2.  Cum interacționează clienții cu brandurile din turism prin intermediul rețelelor sociale.
3.  Ce reprezinta ROI (return of investment) în social media și care sunt cele mai recente și eficiente instrumente de măsurare.
4.  Care sunt oportunitățile unui brand pentru a fideliza clienții și cum poate crește vânzările prin social media și printr-o aplicație de smartphone.
5.  Cum pot deveni blogurile vectori puternici de promovare a brandurilor (în cadrul companiei, în relația cu proprii angajați sau cu clienții).
6.  Care sunt cele mai noi trenduri în privința utilizării gadget-urilor, tehnologiilor și aplicațiilor.

Agenda completă a conferinței precum și lista speakerilor o găsiți AICI.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302