Vânzările de pachete turistice prin TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut în T1
Vânzările de pachete turistice distribuite prin rețelele TUI TravelCenter și Eurolines au înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creștere de 113% comparativ cu perioada similară a anului trecut, anunță reprezentanții grupului Eurolines.Â
Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter și Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internațional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.
Touring Europabus România, compania care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI TravelCenter, a înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creștere de 45% a cifrei de afaceri față de T1 2012, ajungând astfel la nivelul de 52.368.519 Ron.
„Creșterea substanțială a vânzărilor de pachete turistice, de 113% în primul trimestru, se datorează în mare măsură atuurilor brandului TUI. Calitatea produselor turistice oferite prin TUI TravelCenter și Eurolines și a consultanței care însoțește procesul de vânzare, precum și permanentele investiții în pregătirea profesională a consultanților în turism și dedicarea față de nevoile clienților reprezintă principalii factori care conduc la îndeplinirea obiectivelor ambițioase ale Grupului în 2013„, declară Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Grupul Eurolines estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creștere cu 33 % față de rezultalele anului 2012. 70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezintă aportul Touring Europabus România, companie care deține brandurile TUI TravelCenter și Eurolines.
Despre Grupul Eurolines
Grupul Eurolines, din care fac parte 16 companii din România, Germania și Rep. Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei față de 183,2 milioane de lei în 2011 și o creștere a activității de turism de 121% față de anul 2011.
„În 2013, strategia Grupului se axează în continuare pe procesul de transformare dintr-o organizație de referință în turism și transport, într-una de excelență, cu focus 110% pe client”, se arată într-un comunicat de presă.
În acest moment, sub brandul TUI TravelCenter activează un număr de 48 de agenții. Rețeaua Eurolines este formată dintr-un număr de 21 de agenții proprii și 4 în franciză. Grupul Eurolines și-a propus ca, în decurs de trei ani, să ajungă la un număr de 100 de agenții TUI